مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی



مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر قم گفت: باید جوانان را با زندگی شهدا پیوند بزنیم.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم،  حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی علامه مهری در نشست استانی اجرا و ارائه گزارش جشنواره های ملی "رفیق خوشبخت ما" و "چلچراغ " که با حضور معاون امور جوانان و کارشناسان و نماینده خانه های هلال و اعضای ستاد استانی این جشنواره برگزار شد اظهار داشت: حضور در جمعی مربوط به فرهنگ و شهادت و رفاقت موجب افتخار است.

حجت الاسلام والمسلمین علامه مهری افزود: رفیق خوشبخت ما جمله ای زیباست از مقام معظم رهبری است که در توصیف شهید سلیمانی بیان شد.

وی تصریح کرد: رفاقت اهمیت زیادی در دنیا و اخرت دارد و رفیق خوب می تواند انسان را در دنیا و آخرت به سعادت برساند، گاهی در فضاهای ارتباطی، دوستی و رفاقت‌هایی شکل می گیرد که مشکلات زیادی را به بار می‌آورد که به دلیل اعتماد بی جاست.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر قم بیان کرد: کسی که نتواند دوستی پیدا کند از ضعف است و قطعا ریشه در مشکلاتی دارد.

وی گفت: امام علی می فرماید "ضعیف ترین فرد کسی است که نتواند دوستی به دست بیاورد و ضعیف تر ان که نتواند دوستی را نگاه دارد" انسان به دوست و هم زبان نیاز دارد، گاهی انسان در دوستی دچار خسران و زیان و انحراف و پشیمانی می شود چون دوستی نیک انتخاب نکرده است و اگر پسر پیامبر نیز باشد با رفیق بد می تواند از بیراهه سر در بیاورد.

حجت الاسلام والمسلمین علامه مهری افزود: باید جوانان را با زندگی شهدا پیوند زنیم و دوستی و محبت انها را در دل جوانان بیندازیم.
وی در ادامه بیان کرد: استفاده از امکانات در موفقیت موثر است و ما مسلمانان از امکانات به خوبی بهره مند نشدیم، 5 درصد مقالات مستشرقین برای شیعیان است و درصد کمی متعلق به 12 امامی است.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر قم خاطرنشان کرد: بعد از انقلاب پیشرفت های خوبی در تولید آثار شیعه به وجود آمد و این موجب مباهات است.

وی بیان کرد: باید جوان ها تشویق کنیم از ابزارهای هنری و فرهنگی در تولید محتوا استفاده کنند و در جهت پیوند جوانان  و نوجوانان با ارزش ها تلاش کنیم.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر قم تصریح کرد: کسب مهارت  باعث به دست آوردن اشتغال می شود و شغل مناسب از بسیاری از آسیب ها جلوگیری می کند و در این مسیر باید گام های موثری برداشت.

وی گفت: جوانان سرمایه های با ارزشی هستند و باید در جهت رشد و تعالی جوانان گام های موثری برداشت.

یادآور می شود در ابتدای این نشست؛ محمد مصباحی معاون امور جوانان به تشریح نحوه برگزاری و اجرای این طرح ملی پرداخت و ضمن ارائه گزارشی بر مشارکت حداکثری جوانان قم در این دو برنامه ویژه گرامی داشت سردار دلها تاکید کرد.




  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی