مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

جلسه هم فکری و تعامل در خصوص برنامه های معاونت امور جوانان با همکاری مرکز پندار نیم رخ در حوزه برگزاری کلاس ها و کارگاه های روانشناسی و مهارت های زندگی و برنامه های آتی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد مصباحی در این خصوص گفت: در مذاکرات و تعاملات انجام شده در این نشست عنوان شد؛ همکاری مشترک در برگزاری کارگاه های حمایت های روانی و اجتماعی انجام شود.

وی افزود: همکاری مشترک در برگزاری وبینارهای مشترک در خصوص مسائل روان شناختی و حمایت های روانی در کرونا از دیگر طرح های مورد بررسی در این جلسه بود.

معاون امور جوانان جوعیت هلال احمر استان قم بیان کرد: همکاری مشترک در فعالیت های داوطلبانه و عام المنفعه و بشردوستانه در راستای کمک به نیازمندان جامعه هدف از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

وی خاطرنشان کرد: ارائه تخفیف به اعضای جوانان جهت ارائه خدمات مشاوره روانشناختی، ارائه تخفیف به اعضای تیم حمایت های روانی برای مشارکت در کارگاه های تخصصی و برگزاری کارگاه مشترک با عنوان دانش خانواده و همسرگزینی از دیگر مصوبات این جلسه به شمار می رود.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی