مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم از برگزاری نشست های مرتبط با فعالیت های حوزه جوانان و هماهنگی و اجرای طرح های همکاری با بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی و مرکز نیم رخ پندار در قم خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد مصباحی گفت: کارگاه آموزشی ویژه مددکاران بهزیستی و نشست آموزشی توجیهی آشنایی با جمعیت هلال احمر و معاونت امور جوانان در راستای  عضویت در تیم های ساماندهی حمایت های روانی (سحر) و تشریح اهداف، وظایف و ساختار تیم های سحر در زمان بلایا و بحران ها برگزار شد.

همچنین وی در جلسه کمیته توسعه مشارکت‌های مردمی و سازمان های مردم نهاد به ریاست معاون سیاسی امنیتی استاندار با ارائه گزارشی از اجرای طرح یاس(یاران آسیب ستیز)،مطرح کرد: آموزش و توانمند سازی ۴۵ نفر از دختران ۳۰ تا ۴۰ سال تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی ره به مدت ۳ روز در قالب خانه های هلال اجرایی شد.

محمد مصباحی با اشاره به مشارکت خوب هلال احمر با نهادها و سازمان ها مختلف مرتبط با اهداف جمعیت، افزود: طی این ۳ روز  این افراد آموزش های امدادی و مداخلات در بحران و همچنین آموزش مهارت های زندگی و پیشگیری از اعتیاد را با همکاری دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فرا گرفتند.

وی با تاکید بر اینکه اجرای برنامه های فرهنگی و آموزشی هلال احمر گامی موثر در توسعه مشارکت‌های مردمی و سازمان های مردم نهاد است، یادآور شد: همچنین، جلسه هم فکری و تعامل در خصوص برنامه های معاونت امور جوانان با همکاری مرکز نیم رخ پندار در حوزه برگزاری کلاس ها و کارگاه های روانشناسی و مهارت های زندگی و برنامه های آتی برگزار شد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی