مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

برنامه روزی با ورزش در راستای افزایش نشاط بانوان هلال احمری با حضور صدیق، مشاوره امور زنان و خانواده استانداری، عنبری، معاون ورزش بانوان استان و مشارکت حدود ۲۰۰ نفر از بانوان کارمند و خانواده ها کارکنان هلال احمر و جمعی از اعضای جوانان جمعیت هلال احمر قم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، همزمان با میلاد با برکت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و گرامیداشت مقام زن برنامه های ورزشی جمعیت هلال احمر با همکاری سازمان ورزش و جوانان برگزار شد.

نرگس صداقتی؛ مشاوره امور بانوان و خانواده کارکنان جمعیت هلال احمر استان قم درخصوص اجرای این برنامه گفت: همزمان با دهه فجر و در ایام میلاد پر سرور حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و گرامیداشت مقام زن، جمعیت هلال احمر استان قم با همکاری اداره کل ورزش و جوانان برنامه شاد روزی با ورزش را برای خواهران داوطلب، کارکنان زن و اعضای خانواده کارمندان برگزار کرد.

صداقتی پیرامون بخش های مختلف این برنامه افزود: بخش های اجرا شده برنامه روزی با ورزش شامل اجرای ورزش همگانی، پیاده روی و مسابقه دارت، نقاشی و کتابخوانی با کودکان بود.

صداقتی با اشاره به اینکه محدودیت های کرونایی ایجاد شده موجب دوری بانوان از محیط های پر نشاط شده است، افزود: این برنامه با رعایت پروتکل های بهداشتی اجرا شد که می تواند در نشاط و شادی بانوان جامعه بویژه اعضای هلال احمر تاثیر گزار باشد.

وی تصریح کرد: محدویت های ناشی از کرونا تاثیر بسیاری بر خانواده گذاشته است و ایجاد شور و نشاط با هدف تقویت توانایی جسمی بانوان یکی از اهداف اجرای این طرح سلامت محور بود.

مشاوره امور بانوان و خانواده کارکنان جمعیت هلال احمر استان قم ابراز امیدواری کرد: با اجرای چنین برنامه های نشاط آوری اعضا داوطلب و کارکنان چند ساعتی را به دور از فضای کاری و خانه خود سپری کرده و  با بهره مندی از برنامه های شاد و ورزشی با انرژی دوچندان به کارهای روزمره بپردازند.

گفتنی است، برگزاری مسابقه نقاشی و بازی ویژه کودکان از دیگر برنامه های این طرح بود و در پایان این برنامه به قید قرعه به شماری از شرکت کنندگان هدایایی اهدا شد و از برنده گان مسابقه دارت نیز با جوایزی تجلیل شد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی