مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم گفت: علاقمندان به شرکت در جشنواره ملی فرهنگی، هنری و ادبی رفیق خوشبخت ما (سردار سلیمانی) تا پایان روز 22 بهمن فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، 22 بهمن آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره رفیق خوشبخت ما، محمد مصباحی با اعلام این خبر گفت: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را در ۱۵ بخش شعر، روایت، مقاله، دل نوشته، فیلم نامه، نمایش نامه، اطلاع نگاشت، نقاشی، خوش نویسی، پوستر، فیلم کوتاه، انیمیشن، اپلیکیشن، پادکست و موشن گرافی ارسال کنند.

وی با بیان اینکه تا کنون شمار زیادی از مردم قم همراه با سایر هموطنان در این جشنواره ملی مشارکت داشته اند افزود: موضوع آثار ارسالی باید تبیین سبک زندگی حاج قاسم سلیمانی و تلاش این شهید والامقام در تسکین آلام بشری، تامین احترام انسان‌ها، حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها و کوشش در برقراری دوستی و تفاهم متقابل و صلح پایدار میان ملت‌ها باشد.


یادآور می شود؛ علاقمندان به شرکت در جشنواره رفیق خوشبخت ما و چلچراغ با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر به نشانی  http://javanan.rcs.ir/ می توانند آثار خود را ارسال و از جزئیات بیشتر این جشنواره آگاه شوند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی