مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

همزمان با چهل و دومین دهه فجر انقلاب اسلامی فعالیت های فرهنگی و آموزشی و بشردوستانه اعضای جوان کانون های هلال احمر دقم ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ برگزاری انتخابات مجازی دانشگاه قم در دهه فجر به صورت آنلاین برگزار شد.

بر اساس این گزارش، با توجه به درخواست دانشگاه قم به برگزاری انتخابات دبیری کانون دانشجویی با هماهنگی های قبلی انتخابات مجازی برگزار شد.

در این انتخابات اعضا به معاونت فرهنگی دانشگاه مراجعه کرده و پس از تاییدیه از حراست دانشگاه اجازه تبلیغات در فضای مجازی را دارند و پس از برگزاری این انتخابات دبیر و نائب دبیر انتخاب می شوند و برای دریافت حکم دبیری به همراه فرم ۹ و ۱۰ سازمان جوانان معرفی می شود.

یادآور می شود؛ جلسه توجیهی ناظران سلامت و طرح سردار شهید سلیمانی با حضور اعضای کانون های معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم برگزار شد و در این برنامه، از اعضایی که بیشترین بازدید از اصناف مجاز را داشتند، توسط نماینده بهداشت استان قم، تجلیل شد.

همچنین، اعضای فعال کانون های جوانان و دانشجویی در اجرای طرح مشترک آمران سلامت و سردار شهید سلیمانی در دهه فجر نیز اقدام به خدمت رسانی در پیشگیری از کرونا کردند. در این طرح نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی در اصناف مجاز مورد پایش قرار می گیرد.

اجرای مانور زلزله، با حضور اعضای کانون های خواهران و برادران معاونت  امور جوانان هلال احمر استان قم نیز همزمان با ایام الله دهه فجر در مرکز جوانان هلال احمر برگزار شد و در این مانور مباحثی همچون پناه گیری اموزش و به صورت عملی اجرا شد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی