مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

خون قرمز جوانان هلال احمر قم زندگی بخش بیماران

چهارشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۹، ۱۱:۰۷ ق.ظ

همزمان با ایام دهه فجر اعضای کانون دانشجویی هلال احمر استان قم در اقدامی خداپسندانه در پایگاه سازمان انتقال خون حضور یافتند و خون خود را به نیازمندان هدیه کردند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ طرح ملی و هماهنگ اهدای خون «قرار مهربانی» به منظور توسعه مشارکت جوانان در فعالیت های عام المنفعه و تحقق اهداف بشردوستانه جمعیت هلال احمر در حمایت از زندگی و سلامت انسان ها و ترویج فرهنگ نوع دوستی و پیشبرد اهداف سازمان انتقال خون برای تامین خون و فرآورده های خونی سالم برنامه ریزی و با حضور گرم اعضای کانون دانشجویی و نیکوکار عضو جوانان در سراسر کشور اجرا شده است.

 براساس این گزارش، می توان گفت، شاید فرد اهدا کننده هرگز گیرنده خون خود را نبیند و نشناسند و این بالاترین مرتبه ایثار و از خودگذشتگی است که فردی خون بدن خویش که مایه حیات و بقاء وی است را بدون هیچ گونه چشم داشتی به همنوع خود هدیه می کند.

یادآور می شود؛ اعضای کانون دانشجویی پرشور و نوع دوست قم همواره در برنامه های خیرخواهانه حضور فعال داشته اند این بار نیز در مرکز انتقال خون حاضر شدند تا با اهداخون خود جانی دوباره به بیماران نیازمند خون بخشیده و حیاتی تازه به دیگران هدیه کنند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی