مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی



نشست هم اندیشی با حضور کارشناس کانون های دانشجویی دبیران کانون دانشجویی و اعضای فعال و سرتیم های امدادی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ در این جلسه موضوعاتی در خصوص جشنواره "دبیرخانه توانمند سازی کانون های دانشجویی" مطرح شد و مقرر شد، دبیران اقدامات لازم را با توجه به دستور العمل به اعضا اعلام نمایند.
همچنین دبیران کانون دانشجویی با توجه به اینکه در خرداد ماه فارغ التحصیل می شوند تا هفته هلال احمر در اردیبهشت ماه برنامه ریزی با مسئول دانشگاه نسبت به برگزاری انتخابات را داشته باشند و فرم ۹ و ۱۰ را به معاونت امور جوانان ارسال کنند‌.

 با توجه به فراخوان عضویت در مرحله سوم بهمن ماه اعضای که ثبت نام شدند هر چه زودتر در گروه های مجازی دانشگاه ها عضو شوند و همچنین نسبت به ثبت نام در سامانه جامع عضویت برای اعضا اقدام داشته باشند.

یادآور می شود؛ اعضای فعال که به عنوان سرپرست اضافه شدند  و هنوز انتخابات اجرا نکردند با توجه به (بند ۲ مصوبات) اقدامات لازم را انجام دهند و در صورت عدم ارسال فرم ۹ و ۱۰ حکم دبیری صادر نخواهد شد.

از دیگر مباحث طرح شده در این نشست، با توجه به نزدیک شدن تعطیلات ایام نوروز و احتمال اجرای طرح آمران سلامت یا پایش غربالگری در دانشگاه ها ثبت نام انجام شود.

از دیگر مسایل مورد بررسی در این جلسه، هر کمیته با توجه به میلاد حضرت علی (ع) برنامه های پیشنهادی را اعلام کرده و به مناسبت روز درختکاری و نیکو کاری و  اعیاد شعبانیه ... اقدام به ارائه طرح کنند.


  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی