مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی


معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم گفت: در مجموع 1346 مشارکت کننده و 22434 نفر بهره ور در برنامه‌های دی و بهمن معاونت امور جوانان قم حضور داشتند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، محمد مصباحی با ارائه گزارشی از برنامه‌های مناسبتی دی و بهمن سال 1399 در معـاونت امـور جـوانان جمعـیت هـلال‏احـمراستـان قـم اظهار داشت: 51 کانون مشارکت کننده اعم از دانشجویی، جوانان، روستایی و طلاب در این برنامه ها حضور داشتند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم افزود: در ایام فاطمیه شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) برنامه‌هایی چون اجرای طرح ساعت عاشقی ( زیارت نیابتی در حرم مطهر) و طرح آمران سلامت در حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد.

وی بیان کرد: همچنین ساخت پوستر شهادت حضرت فاطمه (س) و نشر در فضای مجازی و ساخت کانال تخصصی هلال زلال در فضای مجازی از جمله این برنامه ها بود که در نهایت 94 نفر شرکت کننده و 8 هزار و 460 نفر بهره ور در آن حضور داشتند.

مصباحی عنوان کرد: در هفته کاهش بلایا سالروز زلزله بم نیز جلسه توجیهی و آموزشی اعضاء تیم حمایت روانی و اجتماعی و اردوی توان افزایی اعضاء شورای اجرایی و ساعت صفر و مانور تیم های حمایت روانی اجتماعی فرهنگی برگزار شد.

وی تصریح کرد: همچنین ساخت کانال تخصصی در فضای مجازی توسط اعضای کانون دانشجویی و اجرای مانور پناهگیری ایمن در 6 مرحله ویژه خانه های هلال و برگزاری دوره آشنایی با اصول حمل مصدوم در شرایط متفاوت از دیگر برنامه ها بود که 492 نفر شرکت کننده و 400 نفر بهره ور داشت.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم خاطرنشان کرد: در ایام سالروز شهادت سردار سلیمانی نیز برنامه هایی چون تبلیغات در فضای مجازی جهت شرکت در جشنواره رفیق خوشبخت ما و ساخت پوستر شهید قاسم سلیمانی و نشر در فضای مجازی و تهیه نشریه نبض هلال و نشر در فضای مجازی و ساخت شناسنامه سردار سلیمانی و نشر در فضای مجازی در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: همچنین در این ایام برگزاری مراسم در سالن همایش سازمان تبلیغات و جلسه توجیهی مرحله دوم ناظران سلامت را داشتیم که 106 نفر شرکت کننده و 4746 نفر بهره ور در این برنامه ها حضور داشتند.

مصباحی افزود: طرح یاس یاران آسیب ستیز و برگزاری دوره های آموزش امداد و مخاطرات و برگزاری نشستی با رویکرد عفاف و حجاب و برگزاری دوره های مهارت های زندگی از جمله برنامه‌ها در دی و بهمن ماه بود که 129نفر شرکت کننده داشت.

وی اظهار داشت: همچنین در ایام ولادت حضرت زهرا (س)، برنامه هایی همچون مسابقه مجازی روز مادر و مراسم جشن روز مادر و گرامیداشت دهه فجر و اجرای طرح جمع آوری شال و روسری جهت نیازمندان با حضور 150 نفر بهره ور برگزار شد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم بیان کرد: در دی و بهمن ماه نیز برنامه‌هایی چون طرح شمیم یاس در توزیع بسته غذایی، تقدیر از مادران فرشته های کوچک و مرحله دوم طرح آمران سلامت در حرم مطهر برگزار شد.

وی عنوان کرد: همچنین شاهد برگزاری برنامه هایی چون روزی با ورزش در بوستان نرگس و مراسم جشن روز مادر در خانه هلال مسجد باغ پنبه بوده ایم که در مجموع 314 شرکت کننده و 5119 بهره‌ور است.

مصباحی تصریح کرد: همزمان با دهه مبارک فجر نیز برنامه هایی چون اردوی جهادی و نیکوکاری روستای مشک آباد، غبار روبی مزار شهدای انقلاب، برگزاری انتخابات مجازی دانشگاه صنعتی، جلسه کمیته بشردوستانه و انتخابات مجازی دانشگاه قم برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین برنامه هایی چون قرار مهربانی ویژه اهدا خون، طرح آمران سلامت در مصلی قدس، مراسم جشن گرامیداشت دهه فجر در خانه هلال مسجد باغ پنبه و کوهپیمایی با هدف توان افزایی ویژه اعضاء شورای اجرایی برگزار شد که در مجموع 176 شرکت کننده و 2 هزار و 629 نفر بهره ور در آن حضور داشتند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم گفت: در این ایام هممزمان با شروع سال میلاد اقدام تهیه پوستر سال جدید میلادی و نشر در فضای مجازی کردیم و در روز جهانی بریل نیز پوستر روز جهانی بریل و نشر در فضای مجازی تهیه شد.

وی افزود: در روز پرستار نیز تقدیر از پرستاران مرکز خیریه و برگزاری دوره مخاطرات ویژه اعضاء تیم سحر و برگزاری دو کارگاه حمایت های روانی ویژه اعضاء تیم سحر و برگزاری جلسات با دستگاه های همکار از جمله پلیس فتا، مرکز مشاوره پندار نیم رخ، کمیته امداد و ...در دستور کار قرار دادیم که در مجموع 35 نفر شرکت کننده و 1080  بهره ور از آن استفاده کردند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی