مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم گفت: کارگاه تربیت کادر متخصص پیشگیری از اعتیاد در هلال احمر قم برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، محمد مصباحی با اعلام این خبر اظهار داشت: این کارگاه با همکاری معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر برگزار می‌شود.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم افزود: کارگاه تربیت کادر متخصص پیشگیری از اعتیاد شامل ۳ دوره مقدماتی، میانی و تکمیلی است.

وی تصریح کرد: دوره مقدماتی، میانی و بخشی از تکمیلی در ۳ هفته متوالی یکشنبه‌ها و دوشنبه‌ها  در روز های ۳و ۴ اسفندماه و ۱۰ و ۱۱ این ماه و همچنین ۱۸ اسفندماه و تکمیلی فروردین ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

مصباحی بیان کرد: آموزش ها در روز های فوق به صورت یک روز کامل یعنی صبح تا عصر برگزار می‌شود و بایستی همه روزها رو حضور داشته باشند تا از کارگاه حذف نشوند.

وی گفت: علاقه مندان تا انتهای کارگاه فرصت دارند نسبت به ثبت نام در سامانه عضویت هلال‌احمر، گذراندن دوره های امدادی اقدام کنند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم اظهار داشت: تعهد اخلاقی خدمت و همکاری با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و جمعیت هلال‌ احمر از جمله انتظارات است.

وی در مورد برخی از محورهای مهم این کارگاه آموزشی خاطرنشان کرد: یکشنبه سوم اسفندماه، کارگاه با موضوعات مفاهیم آسیب‌ اجتماعی و مساله اجتماعی و بحران اجتماعی و فروپاشی اجتماعی و اعتیاد و مبانی و جنبه های زیست شناختی مصرف مواد برگزار می شود.

مصباحی بیان کرد: همچنین در این کارگاه مباحثی چون استراتژی‌های پیشگیری در کشورهای جهان و ویژگی های روانشناسی دوره نوجوانی و اعتیاد و رویکردهای اجتماعی شدن پیشگیری از اعتیاد ارائه می‌شود.

وی عنوان کرد: در روز دوشنبه چهارم اسفندماه و در دومین روز برگزاری این کارگاه آموزشی، به موضوعاتی چون طبقه بندی انواع مواد مخدر روان گردان ها و علائم و عوارض و پیامدهای مصرف مواد در ابعاد مختلف با تاکید بر حشیش و ماده محرک شیشه می پردازد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم تصریح کرد: همچنین در این کارگاه مباحثی چون باورها و نگرش های غلط در مورد اعتیاد و مواد و اصول 16 گانه پیشگیری اولیه از اعتیاد با تاکید بر عوامل خطر و عوامل محافظ و تبیین خسارت ها و پیامدهای ناشی از مصرف مواد در ابعاد بهداشتی و اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی  مطرح می شود.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی