مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

همزمان با روزهای پایانی سال 99 فعالیت های متنوع در حوزه معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، محمد مصباحی از ادامه فعالیت های متنوع جوانان و برگزاری نشست های مشورتی در خصوص نحوه اجرای طرح های نوین در این حوزه خبر داد و گفت: برگزاری جلسه اجرای طرح ابتکاری بشردوستانه "ده قدم تا همدلی" توسط اعضای کانون دانشجویی برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه که با حضور کارشناس کانون دانشجویی و اعضای کانون دانشجویی هلال احمر برگزار شد، اعضا پیرامون سه موضوع طرح های پیشنهادی ایام نوروز ۱۴۰۰ ، طرح ده قدم تا همدلی ویژه هفته نیکوکاری و راهکار های فعالیت حداکثری مجمع استانی به بحث و گفتگو پرداختند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم بیان کرد: به مناسبت هفته ی نیکوکاری از چهاردهم تا بیست و یکم اسفند ماه اعضای کانون دانشجویی قصد اجرای طرح ده قدم تا همدلی (کمپین ده هزارتومانی) رو دارند.

وی یادآور شد: این طرح با مشارکت اعضای کانون ها و تمام جوانان انجام می شود و طی هماهنگی هایی که با مجمع خیرین شده شماره حساب با شناسه ی مشخص را به اجرای این طرح اختصاص دادند و قرار است روزانه کمک های واریز شده اطلاع رسانی عمومی شود تا در پایان گزارشی از روند پیشرفت کمپین در راستای کسب اعتماد مردم در صفحه معاونت جوانان قرار داده شود.

مصباحی اشاره کرد: این کمک های دریافتی در این کمپین برای تامین لباس عید کودکان بی بضاعت هزینه می شود و فیش هایی به خانواده های کم برخوردار اهدا شده تا لباس مناسب را از تولیدی هایی که هماهنگ شده تهیه کنند.

مصباحی با تاکید بر اینکه جوانان هلال احمر قم، پرتلاش و فعال در مسیر اجرای طرح های بشردوستانه گام بر میدارند، گفت: همچنین جلسه هم اندیشی کمیته چندرسانه ای کانون دانشجویی  در خصوص برنامه های اعیاد شعبانیه و عید نوروز و روز درختکاری نیز برگزار شد.

وی با اشاره به اهمیت هماهنگی در اجرای طرح های اتی تصریح کرد: در این خصوص جلسه مجمع عمومی جوانان استان قم با حضور اعضا از سراسر کانون های استان برگزار شد. در این جلسه که با حضور دبیران استانی در مرکز جوانان استان قم برگزار شد؛ طرح های همه کانون ها بررسی و مرود رایزنی قرار گرفت.

مصباحی خاطرنشان کرد: جلسه مشترک مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه، معاون امور جوانان و کارشناسان حوزه جوانان با خانم ظهیری معاون تبلیغی حوزه های علمیه خواهران در خصوص بررسی مشکلات تفاهم نامه آموزشی طلاب و همکاری های متقابل هلال احمر و حوزه های علمیه نیز در این مدت برگزار شد.

وی ضمن تقدیر از جوانان فعال در حوزه طرح های سلامت محور ابراز کرد: در اسفند ماه سال جاری از اعضای فعال در طرح ناظران سلامت (پیشگیری و کنترل بیماری کووید ۱۹ در طرح سردار سلیمانی) با حضور دکتر محبی در مرکز بهداشت استان با اهدای لوح و هدایایی تقدیر شد.

گفتنی است در متن این تقدیرنامه معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم خطاب این جوانان هلال احمری آمده است:

داوطلب محترم هلال احمر استان قم

ارزش خدمت به مردم این سرزمین پاک و مقدس حد و مرزی ندارد که در زبان قاصر بندگان حضرت حق بگنجد. امروز روز سخت انتحان است و به فضل الهی و دعای ملت عزیزمان با صبر، استقامت، گذشت و فداکاری از این آزمون الهی نیز سربلند و سلامت بیرون خواهیم آمد.

بدینوسیله از خدمات ارزنده و تلاش خالصانه حضرت عالی در راستای « پیشگیری و کنترل بیماری کووید19 در طرح سردار شهید سهبد سلیمانی » سپاسگزاری نموده و با تقدیم این لوح، صمیمانه سپاسگزار تلاشهای بی شائبه شما هستیم.

امید است در جهت نیل به اهداف متعالی نظام مقدس جهموری اسلامی ایران در راه خدمت هر چه بیشتر به میهن اسلامی و گسترش فرهنگ غنی سلامت موفق و موید باشید.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی