مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی


مسابقه ملی نهضت سبز نهال کاری در کانون های معاونت امور جوانان هلال احمر قم برگزار شد.

به کزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، برگزاری کارگاه آموزشی در خصوص نهال کاری در قم همزمان با آغاز سال جدید رقم خورد. در این کارگاه که با حضور کارشناس کانون های دانشجویی و جمعی از اعضای معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم  برگزار شد، در مورد فواید درختکاری و تاثیرات درخت در زندگی مردم و تاثیر درختکاری در دین مبین اسلام نکاتی ارائه شد.

همچنین نکات مهم و اصول درختکاری، همچون میزان حفر چاله برای هر درخت و نوع نهال کاشتنی بر اساس آب و هوای محل کاشت گفتگو شد و در ادامه در خصوص مسابقه نهضت سبز نهال کاری جوانان با رقابت 9 گروه 9 نفره جوانان داوطلب هلال احمر جهت کاشت 9 اصله نهال توضیحاتی ارائه شده و ۲۹ نفر اعضا در قالب تیم های ۹ نفره تقسیم بندی شدند.

بر اساس این گزارش، مرحله دوم کارگاه آموزشی در خصوص نهضت سبز نهال کاری نیز با اجرای مسابقه نهضت سبز نهال کاری بین اعضای کانون های برادران و خواهران به صورت مجزا برگزار شد.
یادآور می شود؛ این طرح و مسابقه با هدف رعایت اصول فنی کاشت، سرعت عمل در اقدام و ارائه مستندات کار جمعی و گروهی، خلاقیت و نوآوری و ابتکار عمل جانبی و جلب مشارکت گروه های خاص از قبیل اقشار درحاشیه، قهرمانان و نخبگان و... صورت گرفت و سپس اعضا نهال های کاشته شده را آبیاری کردند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی