مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

در نخستین ساعات آغاز سال ۱۴۰۰ دکتر گل فشان رئیس سازمان جوانان هلال احمر کشور، مدیرعامل و جمعی از معاونین جمعیت هلال احمر استان قم از اجرای طرح نوروزی آمران سلامت در حرم مطهر حضرت معصومه (س) و پایگاه های امدادی استان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، دکتر گل فشان رئیس سازمان جوانان هلال احمر کشور در حاشیه این بازدیدها ضمن عرض تبریک سال 1400 اظهار کرد: در سال جدید  دارای دو نیمه شعبان و دو ولادت حضرت علی اکبر(ع) است که آرزو می کنیم سال ظهور حضرت ولی عصر(عج) باشد.

گل فشان افزود:  جوانان نقش بزرگی خواهند داشت چرا که دو روز جوان را در این سال خواهیم داشت.

وی ادامه داد:  آرزوی صحت و سلامتی برای جوانان سراسر کشور دارم و به عنوان  خدمتگزار مردم، سال خوبی را  برای مردم خواهم داشت و امیدوارم با همت و تلاش همه جوانان بیماری کرونا در این سال از بین برود.

رئیس سازمان جوانان هلال احمر کشور اظهار کرد: در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها است  مشکلات را  پشت سر خواهیم گذاشت و بتوانیم سال خوبی را برای سازمان جوانان، جمعیت هلال احمر و مردم رقم بزنیم.

گل فشان افزود: لازم می‌دانم از تلاش و زحمات همه دوستان در سراسر کشور و   همچنین همکاران خود در استان قم که مثل همیشه فعالیت های خود را به صورت مرتب و منظم انجام می دهند تشکر کنم و  جوانان در خدمت به مردم   روزهای خوبی را پشت سر بگذارند.

 وی در حاشیه بازدید از پایگاه امداد جاده ای معصومیه با درج مرقومه ای در دفتر یادمان پایگاه امداد و نجات نوشت: در آغازین ساعات تحویل سال 1400 توفیق حاصل شد خدمت امدادگران عزیز پایگاه معصومیه برسیم، سالی توام با سلامتی و خوشی برای همگان آرزومندم.. خداوند خدمات امدادگران عزیز را مورد قبول قرار داده ان شاالله و توفیق خدمت عزیزان را از خداوند خواستارم.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی