مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

از طرف سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، جمعیت هلال احمر استان قم به عنوان دبیرخانه طرح بین المللی جوانان در انتظار مصلح جهانی معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، در متن این ابلاغیه آمده است: با عنایت به طرح موضوع از سوی معاونت دانشجویی و جوانان این سازمان و تائید پیشنهاد آن استان در خصوص میزبانی دبیرخانه طرح بین المللی جوانان در انتظار مصلح جهانی که در راستای یکی از اهداف چهارگانه اصلی جمعیت هلال احمر که همانا تلاش برای برقراری صلح دوستی و تفاهم پایدار میان ملیت ها می باشد.

با توجه به تعهد و تجارب ارزنده جناب عالی و همکاران به موجب این ابلاغ به عنوان دبیر طرح بین‌المللی جوانان در انتظار مصلح جهانی که از نوروز سال 1400 که سالی است که با داشتن دو نیمه شعبان رنگ و بوی مهدوی به خود گرفته و با دو پویش برای لبخندش و عید نو عهد نو در قالب بیست و یکمین طرح ملی خدمات نوروزی سازمان جوانان آغاز می شود و تا پایان سال با اجرای برنامه  متعدد و متنوع و فراگیر ادامه خواهد داشت منصوب می شوید.

امید است با استعانت از درگاه حق تعالی و عزمی برخواسته از تعهد و ایثار و بهره گیری از ظرفیت ها و مشارکت  اعضا و همکاران در برگزاری هر چه بهتر طرح در پیشبرد اصول و اهداف جمعیت هلال احمر سربلند باشید.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی