مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم گفت: از 29 اسفند 99 تاکنون، 10 هزار و 500 تن از اجرای طرح آمران سلامت بهره مند شده اند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، محمدرضا بهرامی اظهار کرد: 10 هزار و 500 تن از اجرای طرح آمران سلامت در مسجد مقدس جمکران و حرم مطهر حضرت معصومه (س) از 29 اسفند 99 لغایت 2 فروردین 1400 بهره مند شدند.

وی افزود: در این طرح که با حضور جوانان و امدادگران جمعیت هلال احمر استان قم اجرا می شود، روزانه 25 نفر از خواهران و 15 نفر از برادران، به مردم جهت رعایت پروتکل های بهداشتی، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و زدن ماسک تذکر لسانی می دهند.

بهرامی اعلام رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک از طریق بلندگو در حرم مطهر حضرت معصومه (س) در هر روز را یکی از طرح های ابتکاری در اجرای طرح آمران سلامت عنوان کرد.

بهرامی در ادامه به اجرای طرح ناظران سلامت در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: در این طرح که با حضور 213 نفر از اعضای جمعیت هلال احمر استان قم از 29 اسفند 99 تاکنون اجرا شد، 10 هزار و 277 مورد بازرسی صنفی انجام شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم تصریح کرد: طرح آمران و ناظران سلامت در قالب طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مسجد مقدس جمکران، حرم مطهر حضرت معصومه (س)، مبادی ورودی، اصناف، مکان های شلوغ و پرتردد اجرا می شود.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی