مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

نشست مشترک هماهنگی اجرای برنامه ها مهدوی با مشارکت جوانان هلال احمر در اعیاد نیمه شعبان با حضور معاون و کارشناسان امور جوانان هلال احمر قم و معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، در ادامه نشست مشترک رییس سازمان جوانان با مسئولان فرهنگی مشجد مقدس جمکران با محوریت همدلی جوانان هلال احمر برای ظهور با مشارکت در پویش عید نو، عهد نو، جلسه هماهنگی نحوه همکاری های آینده برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این نشست محمد مصباحی به راهکارهای مشارکت مشترک اشاره کرد و  حجت الاسلام حسین آبادی نیز به تبیین برنامه های نیمه شعبان و طرح هایی که در حوزه مهدویت می تواند با مشارکت جوانان هلال احمر اجرایی شود پرداخت.

در ادامه در خصوص نحوه مشارکت جوانان در پویش ملی همدلی برای ظهور، با عنوان  عید نو، عهد نو با شعار مرا عهدیست با جانان، رایزنی شد، و مقرر گردید، محتواهای تولیدی این پویش در اختیار سازمان جوانان هلال احمر قرار بگیرد.

همچنین همکاری در برگزاری دو مسابقه دعای 25 صحیفه سجادیه و دعای عهد در ایام اعیاد شعبان از دیگر مصوبات این نشست فرهنگی بود.

یادآور می شود؛ طرح دعا و استغاثه برای ظهور در شب میلاد حضرت مهدی (عج) و مشارکت در پویش جمعه های همدلی، و اولین جشنواره امام مهدی(عج) ویژه کودکان و نوجوانان از دیگر مباحث این نشست به شمار می رود.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی