مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: از ۲۹ اسفند سال ۹۹ تا ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ ، ۲۷ هزار و ۹۰۲ محتوا با مضوع مهدویت توسط جوانان هلال احمر سراسر کشور در فضای مجازی به ثبت رسیده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، دکتر محمد گل فشان با اشاره به آمار مشارکت اعضای جوان هلال احمر و انتشار محتوای تولیدی توسط دبیرخانه طرح بین المللی جوانان در انتظار مصلح جهان واقع در استان قم اظهار داشت: با همراهی هلال احمر و مسجد مقدس جمکران، تلاش‌های خوبی در تولید آثار و محتوا و شکل گیری پویش ها انجام گرفت.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر افزود: در این ایام ویژه پویش های عیدنوعهدنو و #برای_لبخندش و #همدلی برای ظهور شکل گرفته است.

وی بیان کرد: این پویش ها، در فضاهای مجازی اعم از سروش، واتس آپ، ایتا، تلگرام، اینستاگرام و کانال و گروه در صفحات فضای مجازی و شبکه های اجتماعی فعال بود.

گل فشان تصریح کرد: ۸۵ اثر شامل عکس، نوشته، تیزر، نگاره، تبلیغات شهری، داستانک، موشن، کمیک، ویدیو، استوری، پروفایل، استوری، موشن، ویدئو کلیپ و طرح ها و فعالیت های ابتکاری استان‌ها تولید شده است.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع با توجه به جمع بندی گزارش از رصد دبیرخانه استان قم و خودارزیابی استان ها از ۲۹ اسفندماه ۱۳۹۹ تا ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ به مدت ۱۲ روز تعداد ۲۷ هزار  و ۹۰۲ محتوا ثبت شد.

گل فشان عنوان کرد:همچنین بیش از ۴۰۰ هزار نفر از محتواهای تولیدی بهره مند شدند که در این باره از همکاری همه بزرگواران در سراسر کشور تقدیر می کنیم، و امید است تمام تلاش های این عزیزان در این طرح های مهدوی مورد توجه حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف باشد.

وی گفت: امیدواریم در تداوم این مسیر تا دومین نیمه شعبان سال ۱۴۰۰ همراهان منتظر حضرت باشیم و از هیچ تلاشی #برای_لبخندش فروگذار ننماییم.

یادآور می شود؛ جمعیت هلال احمر استان قم  دبیرخانه طرح بین المللی جوانان در انتظار مصلح جهانی است و این طرح تا پایان سال جاری ادامه دارد.

کلمات کلیدی
  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی