مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

به مناسبت ۲۷ اردیبهشت روز روابط عمومی و ارتباطات، از رابطین روابط عمومی معاونت‌های جمعیت هلال احمر استان قم با حضور مدیرعامل و مسئول روابط عمومی با اهدای هدایایی تقدیر شد.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، محمدرضا بهرامی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم در نشستی که با حضور رابطین روابط عمومی  معاونت‌های این جمعیت برگزار شد،  ضمن تبریک روز روابط عمومی و ارتباطات اظهار کرد: اگر جایگاه اصلی روابط عمومی در هر اداره‌ای حفظ شود، نقش و ماهیت آن اداره می‌تواند خوب مشخص شود.

بهرامی با اشاربه اینکه روابط عمومی در استان قم از جایگاه خوبی برخوردار است افزود: در صورتی که عملکرد روابط عمومی  قوی باشد می‌تواند در ارتقاء جایگاه اداره نقش داشته باشد.

وی تصریح کرد: فعالیت‌های که در معاونت‌های مختلف توسط جوانان، داوطلبان، امدادگران، مربیان آموزش، داوطلبی حوزه درمان و توانبخشی انجام می‌شود باید به نحو صحیح و سالم انعکاس پیدا کند و از تولید اخبار ناسالم اجتناب شود.

 گفتنی است: در پایان این نشست از تلاش‌های ارزشمند رابطین روابط عمومی معاونت‌های جمعیت هلال احمر استان قم با اهدای هدایایی تقدیر شد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی