مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی


به مناسبت فرارسیدن سالگرد رحلت امام خمینی (ره) و گرامیداشت قیام خونین ۱۵ خرداد مردم قـم، کارشناس کانون دانشجویی و مشاور جوان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با خانواده معزز شهیدان محمدرضا و علی نظری در قالب طرح محفل لاله‌ها دیدار و با اهدای لوح و هدایایی به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

 

 

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، به مناسبت فرارسیدن سالگرد رحلت امام خمینی (ره) و گرامیداشت قیام خونین ۱۵ خرداد مردم قـم، استاک کارشناس کانون دانشجویی و علیرضا صالح مشاور جوان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با خانواده معزز شهیدان محمدرضا و علی نظری دیدار و با اهدای لوح و هدایایی به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

براساس این گزارش، در ابتدای این دیدار  پدر و مادر شهیدان نظری به خاطره‌گویی از فرزندان شهید خود پرداختند.

در ادامه  برادر شهیدان نظری درباره سال و نام عملیات شهادت برادران خود اظهار داشت: ابتدا علی که برادر کوچک‌تر بود در سال ۱۳٦۱ در عملیات بیت‌المقدس و محمدرضا در سال ۱۳٦٦ در عملیات والفجر به شهادت رسیدند.

خواهر شهیدان نظری به  ایثار و از خودگذشتگی  شهدا اشاره و بیان کرد: شهدا هیچ ضرری از رفتن خود نکردند. در آن برهه رفتن آن‌ها انجام وظیفه و نیاز کشور بود حتی گذشت از جان. هر چند ما از وجود آن‌ها بی‌نصیب ماندیم اما امروزه هنوز بحث ایثار و گذشت از بین نرفته و در دوران کرونا پررنگ‌تر شده و مردم امتحانشان را به خوبی پس دادند.

گفتنی است: در پایان این دیدار کارشناس کانون دانشجویی و مشاور جوان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با اهدای لوح سپاس و هدایایی به مقام شامخ شهیدان نظری ادای احترام کردند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی