مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی




مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم از انتخاب دو عضو هلال احمر به عنوان دختران برتر در پنجمین جشنواره شمیم ریحان به مناسبت دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر با حضور استاندار قم، مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری، مدیر کل ورزش و جوانان استان خبر داد.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، محمدرضا بهرامی اظهار کرد: جشنواره شمیم ریحان با هدف شناسایی، معرفی و تجلیل از دختران برتر قم در رده سنی 16 تا 30 سال، در ۱۲ شاخص و برای پنجمین سال متوالی در دهه کرامت و  میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر با حضور دکتر سرمست استاندار قم، صدیق مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری، منعم مدیر کل ورزش و جوانان استان در سالن کرامت استانداری برگزار  شد.


وی افزود: این جشنواره، ویژه برنامه تجلیل از دختران برتر قم  با مشارکت دفتر امور زنان و خانواده استانداری قم و معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان این استان  است.


بهرامی در تبیین شاخص‌های این دوره از جشنواره فوق دختر برتر کارآفرین، دختر برتر ورزشکار، دختر برتر دانشجو و دختر برتر فعال اجتماعی را از جمله آن ذکر کرد و گفت: دختر برتر فعال هنری، دختر برتر فعال فرهنگی، دختر برتر فعال رسانه ای، دختر برتر روستایی، دختر برتر پژوهشگر ، دختر برتر علوم قرآنی، دختر برتر بسیجی، دختر برتر فعال جهادگر نیز از دیگر شاخص‌ها به شمار می‌آید.


 وی بیان کرد: در این جشنواره  الهام قنبری به عنوان دختر برتر در فعالیت های هلال احمر و  فرشته نعمتی به عنوان دختر برتر در عرصه فعالیت های اجتماعی انتخاب شدند.


لازم به ذکر است داوری و بررسی مدارک ارسالی در بخش فعالیت های امدادی، عام المنفعه و بشردوستانه هلال احمر در این جشنواره بر عهده  مصباحی، معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم بود.


  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی