مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم در پیامی از تلاش‌ها و خدمات خالصانه و خستگی ناپذیر امدادگران، نجاتگران، جوانان، داوطلبان، پرسنل و خیرین خدوم این جمعیت در مراسم کلنگ‌زنی، افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های امدادی‌، حمایتی، درمانی ، فرهنگی و آموزشی این جمعیت تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، متن پیام محمدرضا بهرامی بدین شرح است:

 

«من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق»

 

تلاش و همت والای خیرین گرانقدر ، امدادگران، نجاتگران، جوانان، داوطلبان و پرسنل خدوم جمعیت هلال احمر استان قم در برگزاری باشکوه مراسم کلنگ‌زنی، افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های امدادی‌، حمایتی، فرهنگی و آموزشی با حضور دکتر همتی رئیس جمعیت هلال احمر کشور و رؤسای سازمان‌ جوانان و امداد و نجات بسی مایه افتخار و سربلندی و باعث پیشرفت و ارتقاء استان خواهد بود.

 

اینجانب خاضعانه وظیفه خود می دانم ضمن ارج نهادن بر تلاش‌ها و خدمات خالصانه وخستگی‌ناپذیر و حضور فعال و موثر تک تک شما عزیزان در برگزاری هرچه بهتر این مراسم، برایتان از درگاه ایزد متعال آرزوی توفیق و سرافرازی نموده و ایامی سرشار از موفقیت، سلامت و معنویت برای خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر استان خواستارم .

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی