مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

نشست هم‌اندیشی ارائه طرح‌‌های نوین و ابتکاری با حضور معاون امور جوانان، کارشناسان و همچنین شماری از اعضای معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم در ۲۰ شهریور ماه در مرکز امور جوانان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، نشست هم‌اندیشی ارائه طرح‌‌های نوین و ابتکاری با حضور معاون امور جوانان، کارشناسان و همچنین شماری از اعضای معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم در ۲۰ شهریور ماه در مرکز امور جوانان برگزار شد.

این نشست در خصوص موضوعاتی همچون برنامه‌های پیشنهادی سالروز تأسیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر و طرح «مهر بانی ‌می‌خواهد» در راستای تامین لوازم التحریر کودکان کم برخوردار در آستانه آغاز سال تحصیلی، بود.

معاون امور جوانان استان، با اشاره به سالروز تاسیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در ۱٤ آبان ماه، افزود: به دنبال طرح‌های نو و اثرگذار برای جذب جوانان و مخاطبان سازمان هستیم.

محمد مصباحی در ادامه گفت: اجرای طرح «مهر بانی می‌خواهد» در راستای تهیه و تامین بسته‌های مرتبط با تحصیل دانش آموزان نیازمند، مستلزم پیگیری جوانان و همکاران است.

وی بیان کرد: در آستانه مهر ماه برای یاری همه دانش آموزان بی‌بضاعت باید توان خود را در فضای مجازی و ارتباط با مسئولان و خیرین به کار بگیریم تا با توجه به نیازهای آن‌ها طرح‌هایی ارائه و اجرا شود که نتایج آن تامین اقلام مورد نیاز این گروه باشد.

ایشان با درخواست از مسئولان کانون‌ها و توجه ویژه به اهمیت نظرات اعضای کانون‌ها در ارائه طرح‌های ابتکاری گفت: حمایت از طرح‌های نو و تازه اعضا، با توجه به اهمیت ایجاد فضای خلاق و بهره‌مندی از مشارکت و تصمیم‌گیری جوانان در ارائه و اجرای طرح‌ها از اهداف اصلی سازمان است.

وی با تاکید بر اینکه همه در رویکرد ایجاد فضای مطلوب در شرایط کرونایی برای نگهداشت اعضا مسئولیت داریم گفت: برنامه ریزی دقیق و اجرای طرح‌هایی که مسبب افزایش انگیزه در اعضای جوان باشد، مورد توجه است.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم گفت: باید تلاش کنیم تا با استفاده از همه ابزارها و فضای مجازی، عملکرد و فعالیت‌های اعضا را در این ایام به مردم معرفی و آن‌ها را با سازمان جوانان جمعیت هلال احمر بیش از پیش آشنا کنیم.

یادآور می‌شود؛ ارائه طرح و پیشنهادات و رایزنی در خصوص نحوه برگزاری طرح‌های آتی از دیگر مباحث این نشست بود.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی