مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

جوانان سرمایه های اصلی هلال احمر هستند

يكشنبه, ۲۸ شهریور ۱۴۰۰، ۱۱:۰۸ ب.ظ

حجت الاسلام و المسلمین مهدی فقیه، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه هلال احمر استان قم ضمن بازدید از مرکز امور جوانان، با پرسنل این حوزه نشست صمیمی برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، در ابتدای این نشست محمد مصباحی معاون امور جوانان هلال احمر استان قم گزارشی از برنامه‌های این معاونت و  فعالیت‌های اعضا  به ویژه از ابتدای شیوع ویروس کرونا ارائه کرد و در ادامه پرسنل حوزه جوانان نسبت به معرفی خود و فعالیت‌های کانون‌های مربوطه گزارش‌هایی را ارائه کردند.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین مهدی فقیه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان قم ضمن ابراز خرسندی به جهت حضور در مجموعه جوانان، اظهار کرد:  حضور جوانان در فعالیت‌های هلال احمر و وجود سازمان جوانان در این جمعیت امری واجب و ضروری است و جوانان و داوطلبان در واقع سرمایه‌های اصلی جمعیت هستند.

حجت الاسلام والمسلمین فقیه با ذکر این نکته که جمعیت هلال احمر دستگاهی چندبعدی است و در ارائه خدمات داوطلبانه سرآمد سایر دستگاه‌هاست تصریح کرد: آینده کشور در دست جوانان است و تمام امور هلال احمر نیز بر پایه جوانان و داوطلبان بوده و پیشرفت های بیشتر در این سازمان باعث رشد و شکوفایی بیشتر جمعیت هلال احمر خواهد بود.

وی جوانان را سرشار از شور و نشاط جوانی و دارای انگیزه خواند و گفت: در خانواده هلال احمر، این جوان‌ها هستند که باید با توجه به جایگاه مهمی که دارند بیشتر به آن‌ها پرداخته شود و بحث پرداخت بیشتر به جوانان با توجه به شبهات زیاد فرهنگی و مذهبی که در این نسل وجود دارد بایستی مورد تاکید قرار گیرد و این لزوم برنامه ریزی بیشتر برای این نسل را به ما گوشزد می‌کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان قم افزود: جهت اجرای بهینه برنامه‌ها، نیازمند هماهنگی میان امکانات موجود و برنامه ریزی در بخش‌های مختلف هستیم. امروزه نگرش اصلی جامعه بر نسل جوان قرار گرفته و این مهم مستلزم تشکیل «اتاق فکر فرهنگی» برای جوانان است.

حجت الاسلام والمسلمین فقیه ادامه داد: بایستی از ظرفیت جوانان در راستای پیشبرد اهداف مرتبط با ایشان استفاده کنیم و یکی از ظرفیت‌های مهم جوانان را ایجاد نگرش ارزشی در آن‌ها دانست و اجرای برنامه‌های ارزشی باید در راس امور برنامه‌های فرهنگی قرار گیرد تا انگیزه جوانان را به این سمت و سو سوق دهد.

گفتنی است: حجت الاسلام والمسلمین فقیه از مجموعه مرکز امور جوانان، اتاق آماده عملیات تیم‌های سحر، کتابخانه، سالن مطالعه، نمازخانه، کلاس‌های فنی و حرفه‌ای، فرهنگی و هنری بازدید کرد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی