مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم از اجرای طرح ملی «مهربانی مهر» با هدف حمایت از دانش‌آموزان محروم و کم‌برخوردار خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، محمدرضا بهرامی با اعلام این خبر گفت: سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در جهت ترویج فرهنگ نیکوکاری در جامعه اقدام به اجرای پویش ملی «مهربانی مهر» با هدف حمایت از دانش آموزان محروم و کم برخوردار در جهت اهدای بسته ویژه دانش‌آموزان نیازمند از قبیل لوازم التحریر، لوازم ورزشی، بازی‌های سرگرمی و فکری کرده است.

وی با اشاره به اینکه این طرح از ۵ تیرماه آغاز شده و تا ۳۰ مهر ادامه خواهد داشت، بیان کرد: به منظور اجرایی شدن این طرح خداپسندانه و در آستانه آغاز سال تحصیلی، معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم آماده دریافت کمک‌های نقدی و هدایای غیرنقدی (لوازم التحریر و ...) جهت تهیه و تجهیز ۲۰۰۰ بسته آموزشی و لوازم التحریر و توزیع آن‌ها میان دانش آموزان مناطق محروم استان است.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم خاطر نشان کرد: همشهریان و خیرین گرامی می‌توانند جهت هماهنگی برای اهدای کمک‌های نقدی و غیر نقدی با شماره‌های ۳۷۷۲۴۲۰۰، ۳۷۷۰۲۸۱۱ و ۳۷۷۲۶۲۰۳ داخلی ۱۰۶ و ۱۱۱ تماس حاصل فرمایند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی