مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

‌همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) نشست هم‌اندیشی اجرای دهمین طرح ملی دادرس، با حضور مسئولین و کارشناسان سلامت اداره کل آموزش و پرورش و نواحی چهارگانه و شهرستان‌های کهک و جعفر آباد، معاون امور جوانان و رئیس و کارشناس اداره دانش آموزی، در مرکز امور جوانان هلال احمر استان قم برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، در این نشست هماهنگی‌های لازم جهت آغاز اجرای طرح ملی دادرس، آموزش مربیان، ثبت عضویت دانش آموزان، تشکیل کانون‌های دانش آموزی و تیم‌های آماده در مدارس متوسطه اول انجام شد.


براساس این گزارش؛ در ادامه مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم در نشست حضور یافت و ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه (س)، به اهمیت اجرای طرح دادرس در مدارس پرداخت و این طرح را متعلق به مدارس و دانش آموزان دانست.


لازم به ذکر است؛ در پایان نشست از زحمات کارشناسان آموزش و پرورش در سنوات گذشته با اهدای لوح تقدیر و هدایا تجلیل به عمل آمد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی