مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم از حضور ۶۰۰۰ دانش‌آموز مقاطع تحصیلی اول و دوم متوسطه در دهمین دوره طرح ملی دادرس (دانش آموز آماده در روزهای سخت) خبر داد.


 

‌به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، محمد رضا بهرامی با توجه به آغاز دهمین دوره طرح ملی دادرس(دانش آموز آماده در روزهای سخت) گفت: این طرح با همکاری اداره آموزش و پرورش استان، طی تفاهم نامه سازمان جوانان جمعیت هلال احمر و وزارت آموزش و پرورش، در مدارس استان قم و همچنین در شهرستان‌های کهک، جعفرآباد و شهر دستجرد در حال اجرا است.

 

وی تصریح کرد: تقویت دانش امدادی دانش‌آموزان با اجرای طرح ملی دادرس در مدارس استان قم، این فرصت را فراهم می‌‌آورد تا با افزایش سطح توانمندی‌ها و مهارت‌های امدادی این قشر، در جهت تقویت تاب آوری‌ آن‌ها در جامعه فعالیت کنیم.

 

وی به مباحث آموزشی طرح ملی دادرس اشاره کرد و گفت: دانش آموزان مقاطع تحصیلی اول و دوم متوسطه در این طرح در ۸ آیتم امدادی مخاطرات طبیعی، ایمنی، ارزیابی و کنترل علائم حیاتی، احیای قلبی ریوی، آسیب‌های بافت نرم، آسیب‌های اسکلتی و مفصلی، اطفای حریق و حمل مصدوم، انتقال و حمل مصدوم، اسکان اضطراری آموزش‌های لازم را خواهند دید.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به نحوه فعالیت این طرح در مدارس استان قم گفت: در هر مدرسه دو تیم آماده‌ امدادی ۱۵ نفره ایجاد و در مجموع ۲۰۰ تیم امدادی با حضور ۶۰۰۰ دانش آموز در ۱۰۰ مدرسه استان تشکیل خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: در این مدارس کانون‌های دانش‌آموزی هلال احمر هم تشکیل خواهد شد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی