مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

‌دبیر شورای اقامه نماز جمعیت هلال احمر استان قم، از برگزاری دومین مسابقه سراسری آنلاین کتابخوانی نماز با موضوع "چلچراغ نماز و خانواده" ویژه پرسنل و اعضای این جمعیت خبر داد.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، محمد مصباحی اظهار کرد: خانواده‌ کانونی است که اگر نماز در آن شکل بگیرد به نسل‌های آینده و جامعه منتقل خواهد شد، لذا موضوع خانواده طی چندین سال از مهم‌ترین موضوعات مجمع جهان است و اگر زندگی بر اساس نماز بنیان گذاری شود ارتباطات و مناسبات اعضای خانواده با یکدیگر و دیگران گرم و صمیمی خواهد شد.

وی افزود: به همین منظور شورای اقامه نماز جمعیت هلال احمر استان قم، اقدام به تهیه ۱۵۰ عدد کتاب "چلچراغ نماز و خانواده" تالیف حجت الاسلام و المسلمین سید جواد بهشتی کرد و به صورت رایگان در اختیار پرسنل، جوانان، امدادگران، داوطلبان و خانواده‌های آن‌ها قرار داد تا در دومین مسابقه سراسری آنلاین کتابخوانی شرکت کنند. 

وی ادامه داد: این مسابقه برای رده سنی بالای ۱۵ سال در سامانه کشوری ستاد اقامه نماز برگزار شد و به افرادی‌ که به ۱۸ سوال از ۲۰ سوال پاسخ دهند، گواهینامه اعطا خواهد شد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی