مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم از حضور بیش از ۷۰ نفر از مربیان و مدیران مدارس استان قم در کارگاه بازآموزی دهمین دوره طرح ملی دادرس (دانش آموز آماده در روزهای سخت) خبر داد.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، محمد مصباحی اظهار کرد: کارگاه بازآموزی دهمین دوره طرح ملی دادرس (دانش آموز آماده در روزهای سخت) به مدت ۴ روز با حضور بیش از ۷۰ نفر از مربیان و مدیران مدارس استان قم در دو بخش خواهران و برادران برگزار شد.

به گفته وی، این آموزش‌ها با هدف خود امدادی، دگرامدادی، ترویج فرهنگ بشروستی، کمک به دیگران و نهادینه سازی فرهنگ امدادی در بین جوانان و دانش آموزان اجرا می‌شود.

 
وی به مباحث کارگاه بازآموزی دهمین دوره طرح ملی دادرس اشاره کرد و گفت: در این دوره مربیان و مدیران مدارس با مباحث شکستگی‌ها، آتل بندی و پانسمان، انواع خونریزی، اقدامات خفگی و CPR، حمل مصدوم و... آشنا شدند.

 
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم تصریح کرد: این طرح برای دانش‌آموزان پایه هشتم متوسطه اجرا می‌شود و مربیان پس از اتمام دوره‌ی بازآموزی، آموزش‌های ذکر شده را به دانش‌آموزان در قالب تیم‌های امدادی که در هر مدرسه ۲ تیم امدادی تشکیل می‌شود، انتقال می‌دهند.
 
مصباحی خاطر نشان کرد: در پایان به مربیان شرکت‌کننده در کارگاه بازآموزی دهمین دوره طرح ملی دادرس گواهینامه‌‌ حضور در دوره اعطا شد.
  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی