مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

نشست هماهنگی اجرای طرح منتظران ظهور برگزار شد

چهارشنبه, ۲۰ بهمن ۱۴۰۰، ۰۵:۲۷ ب.ظ

نشست هماهنگی اجرای طرح ملی منتظران ظهور در نیمه شعبان ۱۴۰۰ ، با حضور مدیرعامل، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و معاونین هلال احمر استان قم خبر داد.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم،  سید حسین میررضایی با اعلام این خبر گفت: در این جلسه دستورالعمل اجرایی طرح منتظران ظهور مورد بحث و بررسی قرار گرفت و معاونین و مدیران هلال احمر استان برنامه های خود را ارائه دادند تا نقاط ضعف و قوت این طرح اصلاح شود تا در نشستی که هفته آینده با حضور روسای سازمان‌ها و مدیران جمعیت هلال احمر برگزار می‌شود به مرحله‌ی اجرایی برسد.

 

مسئول روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم بیان کرد: رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور بر اجرای ملی و پرشور و استفاده از ظرفیت صددرصدی این جمعیت و سایر استان‌های دیگر در اجرای این طرح تاکید کرده است.

 

وی افزود:  به دلیل همزمان شدن طرح‌های نوروزی هلال‌احمر با اجرای طرح منتظران ظهور، افتتاحیه این طرح در استان قم برگزار خواهد شد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی