مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم گفت: اجرای طرح بین المللی «جوانان در انتظار مصلح جهانی» تا دومین نیمه شعبان سال ۱٤۰۰ به همت این جمعیت ادامه دارد.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، محمدرضا بهرامی با اشاره به یکی از  اصول چهارگانه هلال احمر که تلاش برای برقراری صلح دوستی و تفاهم پایدار میان ملیت‌ها می‌باشد، گفت: نوروز ۱٤۰۰ سالی مزین با دو عید نیمه شعبان که رنگ و بوی مهدوی به خود گرفته است با دو پویش «برای لبخندش» و «عید نو عهد نو» با محوریت منتظران مهدی موعود در قالب بیست و یکمین طرح ملی خدمات نوروزی سازمان جوانان آغاز شد و تا پایان سال با اجرای برنامه‌های متعدد و متنوع و فراگیری، ادامه خواهد داشت.

‌‌

‌وی با اشاره به انتخاب جمعیت هلال احمر استان قم به عنوان دبیرخانه طرح بین المللی جوانان در انتظار مصلح جهانی بیان کرد: از ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۹ این دبیرخانه با همکاری معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران و مشارکت اعضای جوان با تولید آثار و محتوا کار خود را آغاز کرد و تا ۱۰ فروردین ماه ۱٤۰۰ به مدت دوازده روز در فضاهای مجازی ادامه داشت.

‌‌

‌وی افزود: در این ایام، پویش‌هایی با عنوان «#همدلیبرایظهور » و «#عیدنو_عهدنو» از مسجد مقدس جمکران و پویش «#برای_لبخندش» از سوی سازمان جوانان پیشنهاد داده شد تا هر محتوایی که تولید می‌شود با این عنوان‌ها در فضای مجازی منتشر شود.

‌‌

‌مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم ادامه داد: ۸٥ اثر شامل؛ عکس، نوشته، تیزر، داستانک، موشن، کلیپ، استوری، پروفایل استوری در دبیرخانه تولید و طرح‌ها و فعالیت‌های ابتکاری استان‌های دیگر نیز به این دبیرخانه ارسال شد.

‌‌بهرامی افزود: در مجموع با توجه به جمع بندی‌های انجام شده توسط دبیرخانه استان قم و همچنین خودارزیابی استان‌های دیگر از ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۹ تا ۱۰ فروردین ماه سال جاری، تعداد ۲۷ هزار  و ۹۰۲ محتوا به ثبت رسید.

‌ وی با اشاره به مشارکت و نحوه فعالیت اعضا در این طرح اظهار کرد: اعضای جمعیت هلال احمر برنامه‌ها و فعالیت‌های بشردوستانه و عام المنفعه خود را در قالب پویش #برای_لبخندش اجرا می‌کنند و رابطین خبری و اعضای باشگاه خبرنگاران در تولید و انتشار محتوا و استفاده از هشتگ «همدلی برای ظهور» و «برای لبخندش» و «عید نو عهد نو» در آثار تولیدی خود مشارکت می‌نمایند تا دبیرخانه فعال و پویایی داشته باشیم.

‌‌

‌‌‌‌وی به ارزیابی ۱۹ استان مشارکت کننده از ۱۰ فروردین ماه تاکنون اشاره کرد و گفت: تولید محتواهای ارسالی از سوی دبیرخانه طرح جهت انعکاس در فضاهای مجازی در مراکز استان‌ها؛ در ٤۳۲ کانال، پیج و گروه‌های فضای مجازی جمعیت هلال احمر سراسر کشور انتشار داده شد و  ۲۷۳ هزار و ٤۲ نفر  نیز از تولید محتواهای ارسالی بهره‌مند شدند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی