مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

نشست صمیمی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم با پرسنل معاونت امور جوانان و با حضور مشاور اجرایی مدیر عامل و مسئول حراست این جمعیت در سالن جلسات مرکز امور جوانان برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، در ابتدای این نشست، پرسنل معاونت امور جوانان درباره‌ی برنامه‌های کانون متبوع خود، درخواست‌ها، معضلات و مشکلات مربوطه مطالبی را ارائه کردند.


محمد مصباحی معاون امور جوانان هلال احمر استان قم نیز در این نشست درباره برنامه‌های مهمی از جمله طرح بین المللی جوانان در انتظار مصلح جهانی، رفیق خوشبخت ما، پویش چلچراغ، نوروز و نیمه شعبان، طرح ملی یاس و ... توضیحاتی را بیان کرد و گزارشی از روند اجرایی و پیشرفت برنامه‌های معاونت جوانان ارائه داد.


در ادامه محمدرضا بهرامی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم با تقدیر از تلاش و فعالیت‌های معاونت امور جوانان در اجرای بهینه برنامه‌های ابلاغی و پیشنهادی، عملکرد این مجموعه را خوب ارزیابی و در این زمینه نکاتی را بیان کرد. 


بهرامی در پایان خواستار پیگیری مجدانه اجرای برخی برنامه‌های مهم در سال جاری همچون طرح نیمه شعبان و دیگر طرح‌ها و همچنین ارائه برنامه‌های هدفمند و کیفی در سال ۱٤۰۱ شد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی