مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
پنجمین نشست هماهنگی اجرای طرح ملی منتظران در نیمه شعبان با حضور دکتر گل‌فشان رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، دکتر گل‌فشان رئیس سازمان جوانان هلال احمر کشور ضمن تقدیر و تشکر از دست‌اندرکاران طرح ملی منتظران ظهور اظهار کرد: اجرای این طرح در نیمه شعبان فرصت بسیار خوبی برای هلال احمر در حوزه‌های مختلف به خصوص جوانان و ارائه خدمات آموزشی و فرهنگی به زائران و مجاوران مسجد مقدس جمکران است.

گل فشان در ادامه درباره‌ی استقرار تیم‌های سحاب، انعکاس اخبار در فضای مجازی و پخش زنده مراسم نیمه شعبان، نشست ویدئوکنفرانس با مدیران عامل هلال احمر سراسر کشور و امکانات و تجهیزات مورد نیاز در اجرای طرح ملی منتظران ظهور مطالبی را بیان کرد.

در ابتدای این نشست، محمدرضا بهرامی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم گزارش مختصری درباره‌ی روند اجرای طرح ملی منتظران ظهور ارائه کرد و گفت: اجرای این طرح در پنج محور امدادی، درمانی، راهنمایی، حمایتی و فرهنگی خواهد بود که برنامه‌های ریزی‌های لازم و نشست‌های مختلف برای اجرای این طرح صورت گرفته است.

بهرامی افزود: تجهیزات مورد نیاز از جمله بالگرد، اتوبوس آمبولانس، آمبولانس، خودروی نجات، خودروی ارتباطات و موتورلانس در اجرای این طرح به کارگیری خواهند شد و همچنین در خصوص تامین دارو رایزنی‌هایی انجام شده است. تامین دارو رایزنی‌هایی انجام شده است.
  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی