مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم از اجرای بیست و دومین طرح ملی خدمات بشروستانه به مسافرین نوروزی از ۲٥ اسفند ماه سال جاری تا ۱۳ فروردین ماه ۱٤۰۱ در استان خبر داد.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، محمدرضا بهرامی گفت: سازمان جوانان جمعیت هلال احمر به منظور افزایش روحیه امید و نشاط اجتماعی، تامین سفری سالم و ایمن و مسئولانه، افزایش تاب آوری و بهبود در سبک زیست و فرهنگ تعامل اجتماعی و حفظ محیط زیست و منابع طبیعی، بیست و دومین دوره طرح ملی خدمات بشردوستانه سازمان جوانان به مسافرین نوروزی ۱٤۰۱ را برگزار می‌کند.



وی با بیان این که هدف از اجرای طرح، مشارکت اعضا در فعالیت‌های بشردوستانه و نهادینه سازی حس مسئولیت پذیری اجتماعی و ارتقاء ایمنی و سلامت همنوعان و هموطنان در سفرهای نوروزی و تأمین نشاط جمعی است، بیان کرد: در این طرح برنامه‌ها و خدماتی از جمله پویش ملی بهرفت (بهبود رفتارهای ترافیک ساز‌) با شعار نوروز ۱٤۰۱- سفر مسئولانه در قرن جدید قرن امید، خدمات فضای دوستدار کودک، خدمات آموزشی و مهارتی، خدمات زیست محیطی، خدمات فرهنگی(اطلاع رسانی و راهنمایی) توسط اعضای داوطلب معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم به مسافرین نوروزی ارائه می‌شود.



وی افزود: اطلاع رسانی درباره‌ی یادواره «رفیق خوشبخت ما» با هدف افزایش مشارکت هموطنان در این رویداد ملی و مهم، آگاه سازی در زمینه پیشگیری از اعتیاد و سوء مصرف مواد مخدر با هماهنگی شورای مبارزه با مواد مخدر استان‌ها نیز از دیگر برنامه‌های این ایام است.



مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به اینکه این طرح از ۲٥ اسفند ماه آغاز می‌شود و تا ۱۳ فروردین ماه ۱٤۰۱ ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: اعضای جوانان با حضور در ٥ پایگاه‌ ثابت و ۲ اکیپ سیار سحاب در مبادی ورودی استان در عوارضی‌های قم- تهران و قم- کاشان، مسجد مقدس جمکران، حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س)، بوستان‌ها و مکان‌های پر تردد، برای ارائه خدمات راهنمایی به مسافرین نوروزی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ایمنی مستقر خواهند شد.



بهرامی به خدمات اکیپ‌های سیار سحاب (سفیران حمایت‌های امدادی و بشردوستانه) اشاره کرد و گفت: در این طرح، اکیپ سیار دو نفره سحاب شامل یک نفر مسئول تیم و یک نفر عضو، علاوه بر ارائه خدمات آموزشی، فرهنگی و زیست محیطی با اولویت خدمات امدادی، ایمنی و سلامتی، آماده ارائه خدمات گشت و دیده‌بانی در محدوده‌های آسیب‌پذیر، پایش نقاط شلوغ و آسیب‌پذیر، ارائه هشدارهای ایمنی به مسافرین و راهنمایی آن‌ها به نقاط ایمن، به صورت گردشی هستند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی