مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان سالروز ولادت حضرت ولیعصر(عج) دکتر کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر و هیئت همراه با حضور در استان قم از روند اجرای طرح‌های نوروزی هلال احمر استان در مبادی ورودی شهر، پایگاه‌های مستقر در عوارضی قم- تهران، اتوبان قم- کاشان و دیگر پایگاه‌های ثابت، سیار و امداد هوایی بازدید کردند.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان سالروز ولادت حضرت ولیعصر(عج) دکتر کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر، دکتر گل‌فشان رئیس سازمان جوانان، بهرامی مدیرعامل و جمعی از معاونین جمعیت هلال احمر استان قم  از روند اجرای طرح‌های نوروزی هلال احمر استان به منظور ارائه خدمات به مسافرین نوروزی و زائران و مجاوران مسجد مقدس جمکران در مبادی ورودی شهر در پایگاه‌های مستقر در عوارضی قم- تهران، اتوبان قم- کاشان و دیگر پایگاه‌های ثابت و سیار و امداد هوایی بازدید کردند.



براساس این گزارش، دکتر کولیوند و هیئت همراه در ادامه از اکیپ‌های امدادی، درمانی، آموزشی، فرهنگی و راهنمایی مستقر در بلوار پیامبر اعظم و مسجد مقدس جمکران بازدید و از نزدیک روند اجرای طرح ملی منتظران ظهور در شب و روز نیمه شعبان را ارزیابی کردند.



این گزارش می‌افزاید: رئیس جمعیت هلال احمر کشور در مراسم بزرگداشت مرحوم آیت الله علوی گرگانی که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی در مسجد امام حسن عسکری(ع) قم با حضور مراجع، علما و قشرهای مختلف مردم برگزار شد نیز حضور یافت.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی