مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم گفت: ۲۰ هزار  و ۸۰۲ نفر از زائران و مجاوران مسجد مقدس جمکران از خدمات امدادی، درمانی، آموزشی و فرهنگی طرح ملی منتظران ظهوردر ایام نیمه شعبان بهره مند شدند.



به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، محمدرضا بهرامی اظهار کرد: طرح ملی منتظران ظهور به مناسبت نیمه شعبان، سالروز ولادت حضرت مهدی(عج) با هدف ارائه خدمات امدادی، درمانی، حمایتی، فرهنگی، آموزشی و راهنمایی از روز سه‌شنبه ۲٤ اسفند ماه تا روز جمعه ۲۷ اسفند ماه سال جاری به مدت چهار شبانه‌روز اجرا شد و اعضای جوانان، امداگران، داوطلبان، معاونت آموزش و پژوهش و درمان و توانبخشی به ۲۰ هزار و ۸۰۲ نفر از زائران و مجاوران مسجد مقدس جمکران خدمات مربوطه ارائه کردند. 


وی با اشاره به اینکه ۸۵۰۰ نفر از زائران و مجاوران از خدمات فرهنگی معاونت امور جوانان هلال احمر استان قم بهره‌مند شدند گفت: طرح‌های آمران سلامت در ورودی‌های مسجد مقدس جمکران جهت ارائه ماسک و تذکر لسانی در خصوص رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، ناظران سلامت و سحاب به منظور نظارت بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در صحن‌های مسجد مقدس جمکران و ایستگاه‌های صلواتی در ایام نیمه شعبان از جمله برنامه‌های بشردوستانه، فرهنگی و آموزشی بود که توسط اعضای جوانان اجرا شد. 


مدیر عامل هلال احمر استان قم به تعداد بهره‌وران از این خدمات اشاره و بیان کرد: ۳۵۰ نفر به ایستگاه سلامت مراجعه کردند و همچنین ٤۵۰۰ جلد محصولات فرهنگی و ۲۰۰ عدد ماسک در طرح آمران سلامت بین زائران و مجاوران توزیع شد.


بهرامی با بیان اینکه ۳۰۰ نفر از اعضای جوانان تیم سحاب طرح ناظران سلامت را اجرا کردند و همچنین ۱۲۵ نفر در فراخوان عضویت هلال احمر ثبت‌نام کردند. 


وی طرح رفیق خوشبخت ما و پویش ملی چلچراغ را از دیگر برنامه‌های معاونت امور جوانان دانست و گفت: ایجاد پایگاه فرهنگی جشنواره ملی رفیق خوشبخت ما و پویش ملی چلچراغ در مسیرهای منتهی به مسجد مقدس جمکران و ثبت نام از ۵۰۰ نفر از متقاضیان مشارکت در این پویش انجام شد که در این پویش هر فرد متعهد می شود به نیابت از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی چهل کار نیک و خداپسندانه در طول عمر خود انجام دهد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی