مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

در نخستین روز از سال ۱٤۰۱، دکتر کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر کشور به همراه رؤسای سازمان جوانان، امداد و نجات و معاون درمان و توانبخشی هلال احمر کشور از پایگاه‌های راهنمایی مسافرین نوروزی هلال احمر استان قم در عوارضی قم- تهران و قم- کاشان بازدید کردند.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، دکتر کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر کشور، محمد گلفشان رئیس سازمان جوانان، ولی پور رئیس سازمان امداد و نجات و دکتر نامدار معاون درمان و توانبخشی هلال احمر کشور از پایگاه‌های راهنمایی طرح ملی نوروز ۱٤۰۱ با هدف ارائه خدمات به مسافرین در عوارضی قم- تهران و عوارضی قم- کاشان بازدید کردند.
 
 
 
براساس این گزارش، از پست‌های نوروزی جوانان در فضای دوستدار کودک، پروژه سحاب، ایستگاه سلامت، خیمه معرفت در قالب طرح ملی خدمات بشر دوستانه به مسافرین نوروزی بازدید به عمل آوردند و همچنین میثاق نامه طرح بهرفت (بهبود رفتارهای ترافیک ساز) توسط رئیس جمعیت هلال احمر امضا شد.
 
 
 
این گزارش می‌افزاید: دکتر کولیوند در بازدید از این طرح در مرقومه‌ای نوشت: در اولین روز سال ۱٤۰۱ خدمت همکاران جوان هلال احمر استان قم شرف‌یاب شدم، روحیه‌ی جهادی و بانشاط عزیزان و خدمت‌رسانی به هموطنان عزیز با تمام وجود در حال انجام است خدا قوت همه این بزرگواران که واقعا اصلی‌ترین سرمایه جمعیت هلال احمر محسوب می‌شوند. خدا را شاکرم که هم اواخر سال ۱٤۰۰ و هم امروز توفیق زیارت این خادمان ملت را داشتم. آرزوی سلامتی و سربلندی برای همه دارم.

  
 
گفتنی است: بیست و دومین طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافرین نوروزی جمعیت هلال احمر همزمان با سراسر کشور در استان قم از روز ۲٤ اسفند ۱٤۰۰  آغاز و تا ۱٥ فروردین ۱٤۰۱ ادامه دارد.
  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی