مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

دکتر گل‌‌فشان رئیس سازمان جوانان به همراه مدیر عامل، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه، جمعی از معاونین و نماینده هیئت مدیره جمعیت هلال احمر استان قم، در دومین روز از نوروز ۱٤۰۱، از روند اجرای طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافرین نوروزی در هلال احمر استان بازدید کردند.



به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، دکتر گل‌‌فشان رئیس سازمان جوانان به همراه بهرامی مدیر عامل، حجت‌الاسلام والمسلمین فقیه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه، جمعی از معاونین و نماینده هیئت مدیره جمعیت هلال احمر استان قم با حضور در عوارضی قم- کاشان و عوارضی قم – تهران از پایگاه‌های خدمت‌رسان نوروزی در دو طرح ملی امداد و نجات و بیست و دومین طرح ملی خدمات بشر دوستانه به مسافرین نوروزی و ستاد تسهیلات زائرین بازدید کردند.
 
 
 
در ادامه در پایگاه ایرانی در اتوبان قم- تهران و پایگاه شهید صابری واقع در شهرستان جعفرآباد حضور یافته و از نزدیک از روند اجرای طرح ملی امداد و نجات نوروزی ۱٤۰۱ بازدید کردند.
  
 
در این بازدیدها دکتر گل‌فشان و هیئت همراه ضمن تبریک سال نو به جوانان، از خدمات ارزنده آن‌ها تقدیر و تشکر کردند. 
 
 
گفتنی است: بیست و دومین طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافرین نوروزی جمعیت هلال احمر همزمان با سراسر کشور در استان قم از روز ۲٤ اسفند ۱٤۰۰ آغاز و تا ۱٥ فروردین ۱٤۰۱ ادامه دارد.
  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی