مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

در شب رحلت حضرت خدیجه(س)، آیین سفره‌های مهربانی با حضور وحید سلیمی رئیس سازمان داوطلبان، جمعی از مسئولین استانی و ٦۰۰ تن از خیرین، پرسنل و اعضای جوانان، امدادگران، داوطلبان و جمعیت هلال احمر استان قم برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، محمدرضا بهرامی مدیرعامل هلال احمر استان قم با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم(ص) درباره‌ی فضیلت افطاری در ماه مبارک رمضان که «خودتان را از آتش حفظ کنید به وسیله‌ی افطاری دادن به روزه داران، حتی به نصف دانه خرما و یا جرعه ای آب» گفت: طبق سنوات گذشته در ماه مبارک رمضان و همزمان با شب رحلت ام المومنین حضرت خدیجه کبری(س)، خیرین داوطلب جمعیت هلال احمر استان، میزبان میهمانان خداوند بر سر سفره های مهربانی شدند.
 
وی افزود: آیین سفره های مهربانی با حضور ٦۰۰ تن از خیرین، پرسنل، جوانان، امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم با هدف ترویج ارزش‌های انسان‌دوستانه و عمل به تعالیم عالیه قرآنی و تببین جایگاه ام المومنین حضرت خدیجه(س) که به عنوان حامی نبوت در مسائل مادی و معنوی در اشاعه دین مبین اسلام و اولین زن مسلمان تاریخ برگزار شد.
 
در ابتدای این آئین حجت الاسلام والمسلمین دکتر رفیعی درباره‌ی زندگینامه و فضائل اخلاقی حضرت خدیجه(س) به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: حضرت خدیجه (س) زنی پاکیزه، طاهره و از نظر عقل، عاقل‌ترین و خردمندترین زن در زمان خود بود. 
 
وی افزود: ام المومنین یکی از بانوان مظلوم اسلام و بهترین الگو برای جامعه‌ی بشری است. 
 
وی، عفاف، شجاعت در دفاع، معرفت و آگاهی، ایثار و فداکاری، مشاور و وزیر صدق بودن پیامبر، قانع، زاهد، عابد و مدیر اقتصادی را از ویژگی‌های حضرت خدیجه کبری (س) برشمرد. 
 
در ادامه حاج عباس حیدرزاده ذاکر اهل بیت(س) درباره مقام شامخ حضرت خدیجه کبری(س) مدیحه‌سرایی کرد در ادامه پس از اقامه نماز مغرب و عشاء، میهمانان در ضیافت افطاری حضور یافتند.
  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی