مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

همزمان با ماه مبارک رمضان و به مناسبت فرا رسیدن ولادت با سعادت امام حسن مجتبی(ع) طرح ملی قرار مهربانی (اهدای خون) و اهدای سلول‌های بنیادی با شعار «اهدای خون، تبلور زیبایی انسانیت و مهرورزی» به همت اعضای کانون‌های دانشجویی هلال احمر استان قم اجرا شد.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، همزمان با ماه مبارک رمضان و به مناسبت فرا رسیدن ولادت با سعادت کریم اهل بیت(س) امام حسن مجتبی(ع)، طرح ملی قرار مهربانی (اهدا خون) و اهدای سلول‌های بنیادی، با حضور دکتر شجاعی معاون فرهنگی و دکتر اسکندری مدیر کل فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی قم، محمد قادری کارشناس کانون‌های دانشجویی هلال احمر و بیش از ٤۰ نفر از اعضای کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه علوم پزشکی و سایر دانشگاه‌ها در استان قم اجرا شد.

 

بر اساس این گزارش; ۲٦ نفر از اعضای کانون دانشجویی با شعار «اهدای خون، تبلور زیبایی انسانیت و مهرورزی» و با هدف اهدای خون سالم به بیماران نیازمند به خون و فراورده‌های آن، در این امر خداپسندانه شرکت کردند.

 

گفتنی است: سازمان انتقال خون استان قم در ایام ماه مبارک رمضان و همچنین در شب‌های قدر تا ساعاتی پس از افطار به صورت ویژه آماده پذیرش علاقمندان به شرکت در این امر خداپسندانه است.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی