مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم از برگزاری هشتمین جشنواره فیلم کوتاه دانش‌آموزی مدرسه در استان خبر داد.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قـم، محمد مصباحی اظهار کرد: هشتمین جشنواره فیلم کوتاه دانش‌آموزی مدرسه مصادف است با صدمین سالگرد تأسیس نهضت صلیب سرخ و جمعیت هلال احمر، با هدف ارتقاء تولیدات هنری، الگو سازی برای تمام مجموعه‌های فعال هنری، شناخت و هدایت هنرمندان مستعد آینده کشور و پرورش استعدادها، توسط مجامع اصلی هنر متعهد برگزار می‌شود.

 

وی با اشاره به موضوعات این جشنواره بیان کرد: آشنایی با جمعیت هلال احمر و صلیب سرخ، تهیه فیلم آموزشی، حمایت از دانش­‌آموزان مستعد در مناطق کمتر برخوردار (با تأکید بر آشنایی با مجتمع‌های دانش­‌آموزی هلال احمر)، حمایت از کودکان جنگ، یک قرن با جمعیت هلال احمر و آشنایی با زندگی دانش آموز فداکار شهید «علی لندی»، از  موضوع‌های مورد نظر هشتمین جشنواره فیلم کوتاه دانش‌آموزی مدرسه می‌باشد.

 

وی با توجه به اعلام فراخوان این جشنواره در اسفند ماه سال گذشته گفت: این جشنواره در سه بخش هنری، علمی، آموزشی، جانبی و معرفی مشاهیر بشردوست استان من، برگزار می شود.

 

وی در ادامه گفت: بخش‌های هنری جشنواره شامل داستانی، انیمیشن، مستند، نماهنگ و تیزر تبلیغاتی و بخش آزمایش علمی و فیلم آموزشی و بخش­‌های جانبی جشنواره از جمله فیلم نامه، طراحی کاراکتر انیمیشن، موسیقی فیلم و نماهنگ اقلام تبلیغاتی فیلم مانند پوستر، عکس از پشت صحنه و تیزر خواهد بود.

 

معاون امور جوانان استان قم خاطر نشان کرد: آخرین مهلت ارسال آثار تا ۳۱ تیر ماه ۱٤۰۱ است و اختتامیه جشنواره در آبان ماه امسال برگزار خواهد شد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی