مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

در پنجمین روز از هفته هلال احمرو آغاز برنامه‌های یکصدمین سال تاسیس جمعیت هلال احمر، آیین گرامیداشت شهدای امدادگر هلال احمر استان قم همزمان با بزرگداشت ٤۹۰ شهید امدادگر جمعیت هلال احمر در سراسر کشور، در خانه موزه شهید زین‌الدین با حضور مسئولین جمعیت هلال احمر استان، خانواده‌های شهدای امدادگر جنگ تحمیلی و امدادگر مدافع حرم و جمعی از اعضای جوانان، امدادگران و داوطلبان برگزار شد.



به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمدرضا بهرامی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم در این آیین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای امدادگر اظهار کرد: خانواده شهدا مایه افتخار جامعه و سرمایه های معنوی کشور هستند و تکریم شهدا و خانواده‌های معظم آنان که با صبر و استقامت از دستاوردهای عزیزان خود حفاظت می‌کنند، وظیفه همگان است.
 
بهرامی تصریح کرد: امروز امنیت، آرامش و آسایشی که در جامعه وجود دارد، مدیون رشادت‌ها، فداکاری و ایثارگری‌های خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان سرافرازی است که با اهدای جان و هستی خود از کیان این سرزمین دفاع کردند.
 
وی بیان کرد: شهدای والامقام دارای شخصیت ممتاز و مخلص به معنای واقعی کلمه بودند و برای حفظ انقلاب و اسلام جان خود نثار آرامش امروز ایرانی اسلامی کردند و همیشه از آنها به عنوان قهرمانان امت اسلامی یاد خواهد شد.
 
وی افزود: هدف از برگزاری این آیین، ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و الگوگیری از این خانواده ها در مسیر معنوی زندگی و زنده نگه‌داشتن دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است.
 
در ادامه این مراسم، از خانواده شهدای امدادگر جنگ تحمیلی و امدادگر مدافع حرم با اهدای هدایایی تجلیل به عمل آمد.
 
گفتنی است: سخنرانی مذهبی توسط حجت الاسلام سیدی و بیان خاطراتی از شهدای امدادگر و شهید مجید زین‌الدین عضو جمعیت هلال احمر توسط جانباز حاج حسین کاجی  یکی از راویان جبهه و جنگ از دیگر برنامه‌های این آیین بود.
  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی