مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

مسئول روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم گفت: جمعی از مسئولین هلال احمر استان قم با حضور در مصلی نماز جمعه استان قم، مصلی قدس شهر پردیسان و شهرستان کهک به منظور تبیین فعالیت‌ها، دستاوردها و عملکرد این جمعیت به مناسبت هفته هلال احمر و آغاز یکصدمین سالگرد تاسیس جمعیت هلال احمر برای نمازگزاران به ایراد سخنرانی پرداختند.



به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، سید حسین میررضایی با اعلام این خبر اظهار کرد: در ششمین روز از هفته هلال احمر و آغاز یکصدمین سالگرد تاسیس جمعیت هلال احمر، مسئولین هلال احمر استان قم در میز خدمت جهادی سازمان بسیج ادارات در مصلی نمازجمعه استان به منظور پاسخگویی به سوالات مردمی و تشریح خدمات هلال احمر در حوزه‌های مختلف حضور یافتند.


وی افزود: حجت الاسلام فقیه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان قم، در نماز جمعه پرشکوه شهر پردیسان حضور یافت و پس از اقامه نماز جمعه گزارش مختصری از فعالیت‌ها و دستاوردهای این جمعیت را برای نمازگزاران ارائه کرد.


 میررضایی با اشاره به اینکه اعضای جوانان، امدادگران و داوطلبان شهرستان کهک و جعفرآباد نیز در نماز جمعه حضوری پرشور داشتند گفت: پیش از خطبه‌های نماز جمعه در شهرستان کهک، معاون امور داوطلبان هلال احمر استان قم به تبیین فعالیت‌ها و عملکرد جمعیت هلال احمر پرداخت. 

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی