مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم گفت: آموزش مجازی پیشگیری اولیه از اعتیاد در قالب طرح ملی یاریگران هلال ویژه مدیران و کارکنان هلال احمر استان قم با همکاری شورای مبارزه با مواد مخدر و معاونت آموزش و پژوهش این جمعیت به مدت دو روز برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، محمد مصباحی با اعلام این خبر گفت: با توجه به تفاهم نامه فی مابین سازمان جوانان هلال احمر و ستاد مبارزه با مواد مخدر، کارگاه‌ آموزش ضمن خدمت ویژه مدیران و کارکنان جمعیت هلال‌احمر استان در قالب طرح ملی یاریگران هلال با موضوع پیشگیری اولیه از اعتیاد به صورت مجازی و به مدت دو روز برگزار شد.

 

وی افزود: این کارگاه آموزشی مجازی با حضور مدرسان مجرب و مورد تأیید شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و همکاری معاونت آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان قم به مدت ۸ ساعت برگزار شد.

 

وی ادامه داد: مدیران و کارکنان هلال احمر استان قم در این کارگاه، سرفصل‌های آموزشی دوره مقدماتی پیشگیری اولیه از اعتیاد شامل: تاریخچه مصرف مواد، مفاهیم، مکانیسم زیست شناختی اثر مواد، شناخت مواد، عوامل و پیامدهای مصرف مواد، پیشگیری، مبانی و اصول پیشگیری، استراتژی‌ها و روند برنامه‌های پیشگیری اولیه از اعتیاد، سیاست‌ها و قوانین مرتبط با پیشگیری از اعتیاد در جهان و ایران، انواع مهارت‌های زندگی، مهارت خود آگاهی، مهارت ارتباط مؤثر و ... را آموزش دیدند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی