مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

کارگاه مقدماتی پیشگیری از اعتیاد در قالب طرح ملی یاریگران هلال، ویژه اعضای جدیدالورود کانون‌های هلال احمر استان قم به همت معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان و با همکاری شورای مبارزه با مواد مخدر به مدت دو روز در مرکز امور جوانان برگزار شد.



به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، کارگاه مقدماتی پیشگیری از اعتیاد در قالب طرح ملی یاریگران هلال با حضور ۲۵ نفر از اعضای جدید الورود کانون‌های هلال احمر استان به مدت دو روز برگزار شد.

 

براساس این گزارش، در این کارگاه ضمن برگزاری پیش آزمون و پس آزمون؛ نکات کلیدی و مهم آموزشی در زمینه پیشگیری اولیه از اعتیاد و همچنین نکات کلیدی و مهم مهارت‌های زندگی و ارتباط موثر بر اساس سرفصل‌های آموزشی و استاندارد از جمله تاریخچه مصرف مواد، شناخت مواد، عوامل و پیامدهای مصرف مواد، پیشگیری، مبانی و اصول پیشگیری، آشنایی با مهارت‌های دهگانه زندگی و ... آموزش داده شد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی