مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

مدیر عامل هلال احمر استان قم از حضور جوانان و پوشش امدادی و درمانی اجتماع بزرگ خانوادگی سلام فرمانده در مسجد مقدس جمکران توسط این جمعیت خبر داد.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، محمدرضا بهرامی با اعلام این خبر گفت: اجتماع بزرگ خانوادگی سلام فرمانده در مسجد مقدس جمکران با حضور جمع کثیری از مردم و ۳۰۰ نفر از اعضای هلال احمر استان قم برگزار شد.

 

وی افزود: در این اجتماع جوانان، امدادگران، داوطلبان، پزشکان و پرستاران با استقرار در جایگاه‌های خود به زائرین و مجاورین مسجد مقدس جمکران خدمات امدادی، درمانی و فرهنگی ارائه کردند.

 

وی با اشاره به اینکه فراخوان عضویت از عموم جوانان استان به منظور مشارکت داوطلبانه در برنامه‌های هلال احمر از فعالیت‌های اعضای جوانان بود گفت: جوانان می‌توانند پس از فراگیری دوره‌های امداد و کمک‌های اولیه در برنامه‌های امدادی، عام‌المنفعه و فرهنگی هلال احمر شرکت کنند.


وی ادامه داد: ۵ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس در رینگ اصلی مسجد مقدس جمکران جهت رفاه حال زائرین، مجاورین و شرکت‌کنندگان در این اجتماع مستقر بود.

 

به گفته‌ی وی، توزیع ماسک در درب‌های ورودی مسجد مقدس جمکران توسط داوطلبان یکی دیگر از خدمات هلال احمر در این اجتماع بزرگ خانوادگی بود.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی