مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

نشست تخصصی مهارت‌افزایی معاونین امور جوانان عضو کارگروه هویت سازمانی با حضور مسئولین کشوری، استانی و معاونین امور جوانان استان‌های خراسان رضوی، فارس، اصفهان، قزوین، خوزستان، مازندران و قم به مدت دو روز به میزبانی جمعیت هلال احمر استان قم برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، نخستین روز از نشست تخصصی مهارت افزایی معاونین امورجوانان عضو کارگروه هویت سازمانی با حضور دکتر سید علی منیری معاون امور جوانان و دانشجویی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر و محمدرضا بهرامی مدیرعامل هلال احمر استان قم و در دومین روز از این نشست با حضور دکتر گل‌فشان رئییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر برگزار شد.
 
 
در ابتدای این نشست، محمد مصباحی معاون امور جوانان استان قم هدف از تشکیل این کارگروه به مدیریت دکتر منیری را همفکری، هم‌اندیشی و برنامه‌ریزی در خصوص برنامه‌های آتی سازمان جوانان در مناسبت‌ها و زمینه‌های مختلف بیان کرد.
 
 
در ادامه دکتر سید علی منیری معاون امور جوانان و دانشجویی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، دو عنصر خرد و تجربه را در داشتن برنامه‌ریزی موفق و مفید مهم ارزیابی کرد و گفت: با توجه به اینکه فاصله بین سازمان و اعضا به دلیل وجود ستادهای استانی به عنوان حلقه‌های میانی زیاد است می‌بایست سعی کنیم این فاصله را تا حدی که می‌توانیم کاهش دهیم.
 
 
منیری افزود: با توجه به اینکه نگرش به مسائل، تفکرات و مشکلات جوانان امروز نسبت به گذشته بسیار متفاوت است، این کارگروه تشکیل شد و جلسات آن به صورت مستمر در حال برگزاری است.
 
 
وی در ادامه از فعالیت‌های تیم سحر در حادثه متروپل تشکر و قدردانی کرد و گفت: با توجه به اینکه حوزه‌های امداد و نجات و بهداشت و درمان به صورت بین‌المللی هم فعالیت می‌کنند، موازی با این کمیته، کمیته دیگر در حوزه‌ی بین‌الملل برای فعالیت‌های جوانان نیز تشکیل داده شد.
 
 
وی تصریح کرد: جوانان در حوزه‌ی بین‌الملل می‌توانند برای نظام، انقلاب و مملکت نقش آفرینی کنند و تجربیات کسب کرده در کشورهای دیگر را در کشور خود پیاده‌سازی کنند و همچنین فعالیت‌های بسیار مفیدی که در کشور اتفاق می‌افتد را در کشورهای دیگر انعکاس دهند.
 
 
معاون امور جوانان و دانشجویی سازمان جوانان اظهار کرد: مسئله اصلی در سازمان جوانان وجود کارشناسان کارآمد و باانگیزه برای دستیابی به اهداف و اجرای برنامه‌های مورد نظر سازمان است.
 
 
دکتر محمد گل‌‌فشان رئیس سازمان جوانان در دومین روز از این نشست، ضمن قدردانی از میزبانی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم، برگزاری نشست‌های تخصصی درباره‌ی برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، عام المنفعه، بشردوستانه و... را بسیار مفید دانست و از دست‌اندرکاران این کارگروه تقدیر و تشکر کرد.
 
 
لازم به ذکر است: در این نشست مقرر شد، کارگاه آموزشی ویژه‌ی روسای ادارات، کارشناسان و مسئولین شعب جوانان سراسر کشور  به زودی در استان خراسان رضوی برگزار شود که در این نشست درباره‌ی سرفصل‌های آموزشی این کارگاه بحث و گفتگو شد.
 
 
همچنین درباره‌ی طرح‌های اولویت دار سازمان جوانان از جمله طرح دادرس، سحر، کارآفرینی،‌ مهارت‌های زندگی، رسانه و فضای مجازی، سخنوری، تغییرات اقلیمی، کاروان نیکوکاری، پیشگامان پیشرفت، طرح یاس، اردو و مسابقات و نحوه ارتباط موثر با جوانان مطالبی مطرح و پیشنهاد شد.
  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی