مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم از برگزاری مراسم تکریم اعضاء مزدوج لایق نشان کمال و نیکوکاری با حضور مدیر عامل، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ، جمعی از مسئولین جمعیت هلال احمر ، اعضاء هیأت مدیره جمعیت هلال احمر و خانم عبداالهی مدیر کل دفتر بانوان و خانواده استانداری قم و ۱۵ زوج در خانه تاریخی یزدان‌پناه خبر داد.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، محمد رضا بهرامی در ابتدای این مراسم که به مناسبت  گرامیداشت هفته ازدواج برگزار شد، ضمن تبریک پیوند زوجین ، با اشاره به سومین سال برگزاری جشن ازدواج زوج‌های هلال احمری اظهار کرد: ازدواج در آیین ما مسلمانان به عنوان یکی از ارکان اصلی دین محسوب می‌شود که لازم است به عنوان پایه دین خود به آن ارج دهیم.

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم با مژده به زوج‌ها اعلام کرد: سفر مشهد مقدس به همت آستان قدس رضوی و جمعیت هلال احمر را به زودی برای زوج‌ها تدارک خواهیم دید.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با بیان این که ازدواج از بالاترین نعمات است، گفت: ازدواج دارای معانی و تعابیر بسیاری است و توکل در آن از مسائل با اهمیت می‌باشد.

 

حجت الاسلام مهدی فقیه افزود: در زندگی مشترک آیینه یکدیگر باشید و با گذشت و بردباری که مسبب شیرینی زندگی است، دوران خوشی را در کنار هم داشته باشید.

 

شایان ذکر است; این مراسم با مولودی خوانی آقای افصحی مداح اهل بیت(ع)، مسابقه و پذیرایی همراه بود و در پایان به زوج‌ها لوح و هدایا تقدیم شد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی