مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم از اجرای بیست و نهمین دوره طرح ملی شوق رویش در بهار ۱٤۰۱ با هدف غنی سازی اوقات فراغت در راستای ارتقا مهارت افزایی، توانمند سازی و جذب نوجوانان و جوانان استان خبر داد



به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، محمد رضا بهرامی با اعلام این خبر اظهار کرد: معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم همچون سال‌های گذشته دوره‌های آموزشی را با هدف غنی سازی اوقات فراغت در راستای ارتقاء مهارت افزایی، برنامه ریزی‌های آموزشی، فرهنگی و تفریحی اعضاء به منظور جذب نوجوانان و جوانان استان قم در فعالیت‌های بشردوستانه، عام المنفعه و امدادی برگزار می‌کند.


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی در محور‌های آموزشی، فرهنگی، اجتماعی، فنی و حرفه‌‌ای و هنری گفت: پیشگیری از اعتیاد، مهارت‌های زندگی، اردوهای فرهنگی- آموزشی، مسابقات فرهنگی- ورزشی، نقاشی، داروشناسی، خیاطی مطابق جدیدترین متد به صورت پیوسته، نقاشی و خوشنویسی با بهره‌گیری از اساتید مجرب انجمن‌ هنرهای تجسمی استان، از جمله دوره‌هایی است که در مرکز امور جوانان این جمعیت برگزار می‌شود.


وی ادامه داد: در بخش رایانه و زبان‌های خارجی نیز دوره‌ها به صورت عمومی و تخصصی همراه با تعیین سطح برای کلیه رده‌های سنی انجام می گردد.


بهرامی خاطر نشان کرد: اعضای فعال شرکت کننده در برنامه‌های مرکز امور جمعیت هلال احمر استان قم از تخفیف پرداخت شهریه دوره‌های آموزشی این مرکز بهره‌مند خواهند بود.


وی یادآور شد : مجموعه معاونت امور جوانان هلال احمر قم واقع در خیابان هلال احمرِ ۱۹ دی، در تمامی روزهای هفته در دو نوبت صبح و عصر با برگزاری بیش از ۳۵ کلاس‌ متنوع در جهت غنی سازی اوقات فراغت در خدمت کودکان، نوجوانان و جوانان استان می‌باشد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی