مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم از ارائه خدمات بشردوستانه، فرهنگی و امدادی در ایام اربعین، به ۳ هزار نفر از زائران در مسجد مقدس جمکران توسط اعضای هلال احمر استان، خبر داد.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، محمد مصباحی اظهار کرد: اعضای داوطلب معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم با ارائه خدمات بشردوستانه، فرهنگی و امدادی به ۳ هزار نفر از زائرین در مسجد مقدس جمکران، در مدت ۵ روز ، خدمت رسانی کردند.
 
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به بهره‌مندی ۸٤۳ کودک از فعالیت‌های آموزشی و سرگرمی گفت: آموزش اریگامی(کاردستی) به کودکان و نوجوانان، برپایی نمایشگاه تصاویر آموزشی ویژه کودکان، برگزاری مسابقه امدادی همراه با توزیع جوایز، نقاشی و رنگ آمیزی طرح‌های مناسبتی(با موضوع امام رئوف و اربعین)، بازی منچ، توزیع پرچم هلال احمر و کتابچه آموزشی با موضوع مخاطرات و کمک‌های اولیه و ... از برنامه‌های فرهنگی و آموزشی اجرا شده در فضای دوستدار کودک بود.
 
وی با توجه به توزیع ۳۵۰ بسته فرهنگی بیان کرد: اعضای معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم با مشارکت در تیم سحاب(سفیران حمایت‌های امدادی و بشردوستانه)، به ۳۶ مورد خدمات امدادی و بشردوستانه ارائه کردند.
 
محمد مصباحی گفت: ۷۲۰ نفر نیز با مراجعه به پزشک عمومی و سنجش فشار خون و قند خون ویزیت شدند و ۳۰۰ عدد ماسک توسط اعضا، توزیع شد.
  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی