مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم از کسب رتبه عالی معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان در ارزیابی کشوری در اجرای برنامه‌ها و طرح‌های ٦ ماه نخست سال ۱٤۰۱ در حوزه دانشجویی و جوانان خبر داد.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، محمد مصباحی اظهار کرد: در ۳ سال اخیر و مواجهه با ویروس منحوس کرونا، شاهد فراز و نشیب‌های فراوان در عرصه تحصیل، شغل، زندگی و ارائه خدمات بوده‌ایم، اما با توجه به تأثیرات این ویروس بر شیوه اجرای فعالیت‌های اجتماعی و خدماتی، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با بهره‌گیری از رویکردهای نوین، فعالیت‌های فرهنگی، بشردوستی، عام المنفعه و امدادی را ادامه دادیم.
 
 
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم بیان کرد: در همین راستا، معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم در اجرای برنامه‌ها و طرح‌های ٦ ماه نخست سال ۱٤۰۱ در حوزه دانشجویی و جوانان، موفق به کسب رتبه عالی در ارزیابی کشوری سازمان جوانان جمعیت هلال احمر شد.
 
 
وی در ادامه گفت: طرح‌ ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی، یکصدمین سالگرد تأسیس صلیب سرخ و جمعیت هلال احمر، برنامه‌های اجرا شده در هفته هلال احمر، مانور عملیاتی تیم‌های سحر(تیم مداخلات روانی اجتماعی فرهنگی پس از بلایا)، آموزش و سازماندهی اعضای تیم‌های طرح ملی یاس، هیأت رهروان حضرت علی اکبر(ع) و برنامه‌های اجرا شده‌ ویژه در ماه‌های محرم و صفر و اربعین حسینی(ع)، قرار مهربانی(اهدای خون)، ایران یاران جوان(واکسیناسیون کرونا)، انعکاس خبرها و طرح‌های ابتکاری، از جمله طرح‌ها و برنامه‌‌های شاخص اجرا شده در معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم است.
  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی